Oğuzhan Koç - Bitmedi Elem Şarkı Sözleri

Sayfamızda Oğuzhan Koç - Bitmedi Elem Sözleri, Oğuzhan Koç - Bitmedi Elem Şarkı Sözü, Oğuzhan Koç - Bitmedi Elem Lyrics, Oğuzhan Koç - Bitmedi Elem Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Oğuzhan Koç Şarkı SözleriOğuzhan Koç - Bitmedi Elem şarkı sözlerinden önce Oğuzhan Koç ile ilgili kısa bilgi;

Oğuzhan Koç , 13 Mayıs 1985; Refahiye, Erzincan doğumludur...

Küçük yaşlarından itibaren sahne sanatlarıyla ilgilenen Oğuzhan Koç, aynı zamanda Bursa Devlet Konservatuarı Müzik Bölümü'nü bitirdi. 2007 yılında BKM Atölye Oyuncuları arasına katılan sanatçı, Çok Güzel Hareketler BUnlar isimli programla meşhur oldu ve ardından 2013 yılında "Ben Hala Rüyada" isimli ilk müzik albümünü çıkardı.

Ayrıca 2009 yılında Yılmaz Erdoğan'ın yönetmenliğini yaptığı Neşeli Hayat filminde rol almıştı.
Oğuzhan Koç - Bitmedi Elem Şarkı Sözleri
Bitmedi elem hep aklımda sabah akşam yakındayken hep uzaklaşan
Bu mu hikayem sen yanımda olmayınca tadım mıydı sadece kaçan
İnanmam
Bir sağa döndüm solu unuttum
Görmeyince gül yüzünü o yanda

Sorarsan bir tek ben söndüm
Tüm ışıklar altında
Bükemediğim tek bileği öptüm

Yaşanmayınca bilmiyormuş insan
Aşk böyle demek
Uzaklaşınca ağlanıyormuş bu mu sevmek
Kaç gün oldu bekliyorum elimde çiçek
Soldu gitti bu deste de yok ki bir yedek

Söz-Müzik: Oğuzhan Koç

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »