Emre Aydın - Bitti Tebrikler Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Aydın - Bitti Tebrikler Sözleri, Emre Aydın - Bitti Tebrikler Şarkı Sözü, Emre Aydın - Bitti Tebrikler Lyrics, Emre Aydın - Bitti Tebrikler Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Aydın Şarkı SözleriEmre Aydın - Bitti Tebrikler şarkı sözlerinden önce Emre Aydın ile ilgili kısa bilgi;

Emre Aydın, 2 Şubat 1981, Isparta doğumludur...

Kariyerine Bornova Küçükpark'ta canlı müzik yaparak başladı. 2002 yılında, Onur Ela ile beraber 6. Cadde isimli bir müzik grubu kurarak, Türkiye çapında düzenlenen "Sing Your Song" beste yarışmasına katıldı ve 1574 adayı geride bırakarak "Dönersen" adlı parçası ile birinci oldu.

Afili Yalnızlık adlı ilk solo albümündeki bütün şarkıların söz ve müzikleri Emre Aydın'a aittir.

2012 ve 2013 yıllarında on bir ve on ikincisi düzenlenen Fanta Gençlik Festivali kapsamında düzenlenen, 16 ayrı şehirde ki konserlerde Tarkan, Kenan Doğulu ve Şebnem Ferah'la birlikte sahne aldı.

16 Aralık 2013 tarihinde Eylül Geldi Sonra adını verdiği 3. stüdyo albümünü Doğan Müzik Yapım etiketiyle piyasaya sürdü ve albümdeki şarkılar, TTNET Müzik sitesinde en çok indirilen şarkılar listesinde ilk 10 sırayı alarak çok büyük bir başarı sağladı.
Emre Aydın - Bitti Tebrikler Şarkı Sözleri
Tebrikler, kurtuldun bak bizden,
Kolay olmadı ama, bitti tebrikler.
Tebrikler, kutla yaptığını,
Çok istedim çok uğraştım bitti tebrikler.

Ben, yarım aklımla ben,
Fark etmedim, sesinde biz yoktuk konuşurken.
Ben, yarım aklımla ben,
Sandım ki güzel biter, gerçekse eğer.

Yok, çıkmıyor sesin kör kuyunda,
Benden aldıkların neden benden fazla ?
Yok, yapamam kalamam kör kuyunda,
Benden aldıkların neden benden fazla ?

Tebrikler, kurtuldun bak bizden,
Kolay olmadı ama, bitti tebrikler.
Tebrikler, kutla yokluğumu,
Çok istedim çok uğraştım bitti tebrikler.

Ben, yarım aklımla ben,
Fark etmedim, sesinde biz yoktuk konuşurken.
Ben, yarım aklımla ben,
Sandım ki güzel biter, gerçekse eğer.

Yok, çıkmıyor sesin kör kuyunda,
Benden aldıkların neden benden fazla ?
Yok, yapamam kalamam kör kuyunda,
Benden aldıkların neden benden fazla ? (x2)

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »