Emre Aydın - Bir Teselli Ver Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Aydın - Bir Teselli Ver Sözleri, Emre Aydın - Bir Teselli Ver Şarkı Sözü, Emre Aydın - Bir Teselli Ver Lyrics, Emre Aydın - Bir Teselli Ver Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Aydın Şarkı SözleriEmre Aydın - Bir Teselli Ver şarkı sözlerinden önce Emre Aydın ile ilgili kısa bilgi;

Emre Aydın, 2 Şubat 1981, Isparta doğumludur...

Kariyerine Bornova Küçükpark'ta canlı müzik yaparak başladı. 2002 yılında, Onur Ela ile beraber 6. Cadde isimli bir müzik grubu kurarak, Türkiye çapında düzenlenen "Sing Your Song" beste yarışmasına katıldı ve 1574 adayı geride bırakarak "Dönersen" adlı parçası ile birinci oldu.

Afili Yalnızlık adlı ilk solo albümündeki bütün şarkıların söz ve müzikleri Emre Aydın'a aittir.

2012 ve 2013 yıllarında on bir ve on ikincisi düzenlenen Fanta Gençlik Festivali kapsamında düzenlenen, 16 ayrı şehirde ki konserlerde Tarkan, Kenan Doğulu ve Şebnem Ferah'la birlikte sahne aldı.

16 Aralık 2013 tarihinde Eylül Geldi Sonra adını verdiği 3. stüdyo albümünü Doğan Müzik Yapım etiketiyle piyasaya sürdü ve albümdeki şarkılar, TTNET Müzik sitesinde en çok indirilen şarkılar listesinde ilk 10 sırayı alarak çok büyük bir başarı sağladı.
Emre Aydın - Bir Teselli Ver Şarkı Sözleri
Bir teselli ver… Bir teselli ver
Yarattığın mecnuna bir teselli ver
Sevenin halinden sevenler anlar
Gel gör şu halimi bir teselli ver

Aramızda başka biri var ise
Tertemiz aşkımı bana geri ver
Ben zaten her acının
Tiryakisi olmuşum
Ömür boyu bitmeyen
Dert ile yoğrulmuşum

Gülemem sevgilim
Ben sensiz aaah yaşayamam yaşayamam
Bana ne gerek… Bana ne gerek
Senin aşkından başka bana ne gerek

Aşkın zehir olsa yine içerim
Yolun ecel olsa korkmam geçerim
Yeter ki sevdim de ben bu aşk ile
Dünyanın kahrına gülüp geçerim

Ben zaten her acının
Tiryakisi olmuşum
Ömür boyu bitmeyen
Dert ile yoğrulmuşum
Gülemem… Sevgilim
Ben sensiz aaah yaşayamam yaşayamam

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »