Elif Kaya - Naci En Alamo Şarkı Sözleri

Sayfamızda Elif Kaya - Naci En Alamo Sözleri, Elif Kaya - Naci En Alamo Şarkı Sözü, Elif Kaya - Naci En Alamo Lyrics, Elif Kaya - Naci En Alamo Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Elif Kaya Şarkı SözleriElif Kaya - Naci En Alamo şarkı sözlerinden önce Elif Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Hande Yener ve Mustafa Sandal'In vokalistliğini de yapmış olan Elif Kaya, kendisine özgü ses tonuyla ve yorumlarıyla büyük bir beğeni topladı.

Karanlık Dünyam isimli İlk albümünü, Polat Yağcı prodüktörlüğünde, Poll Production şirketi ile çıkardı... Albümün çıkış parçası daha önce Zerrin Zeren tarafından seslendirilmiş, eski ama harika bir şarkı...

Ayrıca, iki yıl önce kaybettiği müzisyen arkadaşı Ertuğ Ergin’e vefa örneği göstererek albümünde söz ve müziği Ertuğ Ergin’e ait olan vokalliğini Elif Kaya’nın üstlendiği "Zıtlar Dünyası" adlı şarkıyı Ertuğ Ergin ile birlikte seslendirdiler.
Elif Kaya - Naci En Alamo Şarkı Sözleri
No tengo lugar
Adsız yerlerden geldim
Y no tengo paisaje
Toprağım yok
Yo menos tengo patria
Anavatanım yok

Con mis dedos hago el fuego
Ateşler yakıyorum parmaklarımda
Y con mi corazon te canto
Sana şarkılar söylüyorum kalbimle
Las cuerdas de mi corazon lloran
Yürek telim gönül yakıyor

Naci en alamo
Alamoda doğdum
Naci en alamo
Alamoda doğdum
No tengo lugar
Yerim yok
Y no tengo paisaje
Toprağım yok
Yo menos tengo patria
Yurdum yok

Naci en alamo
Alamoda doğdum
Naci en alamo
Alamoda doğdum
Ay cuando canta
Böyledir bizim çingene kadınlarımız
y Con tus dolores
Acıyla şarkı söylediğinde

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »