Elif Kaya - Karanlık Dünyam Şarkı Sözleri

Sayfamızda Elif Kaya - Karanlık Dünyam Sözleri, Elif Kaya - Karanlık Dünyam Şarkı Sözü, Elif Kaya - Karanlık Dünyam Lyrics, Elif Kaya - Karanlık Dünyam Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Elif Kaya Şarkı SözleriElif Kaya - Karanlık Dünyam şarkı sözlerinden önce Elif Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Hande Yener ve Mustafa Sandal'In vokalistliğini de yapmış olan Elif Kaya, kendisine özgü ses tonuyla ve yorumlarıyla büyük bir beğeni topladı.

Karanlık Dünyam isimli İlk albümünü, Polat Yağcı prodüktörlüğünde, Poll Production şirketi ile çıkardı... Albümün çıkış parçası daha önce Zerrin Zeren tarafından seslendirilmiş, eski ama harika bir şarkı...

Ayrıca, iki yıl önce kaybettiği müzisyen arkadaşı Ertuğ Ergin’e vefa örneği göstererek albümünde söz ve müziği Ertuğ Ergin’e ait olan vokalliğini Elif Kaya’nın üstlendiği "Zıtlar Dünyası" adlı şarkıyı Ertuğ Ergin ile birlikte seslendirdiler.
Elif Kaya - Karanlık Dünyam Şarkı Sözleri
Karanlık dünyam
Sensiz karanlık
Canıma yetti
Bu ayrılık

Mutluluk diye yollara düştün
Hangi yabancı kollara düştün
Artık dünyadan zevk almaz oldum
Dertler içinde ben kayboldum

Sensiz bahçemde çiçekler soldu
Gözyaşıyla gönlüm gamla doldu

Karanlık dünyam
Sensiz karanlık
Canıma yetti
Bu ayrılık

Kim bilir şimdi nerelerdesin
Hangi yabancı ellerdesin
Artık dünyadan zevk almaz oldum
Dertler içinde ben kayboldum

Yaşamak bana ızdırap oldu
Gözyaşıyla gönlüm gamla doldu

Karanlık dünyam
Sensiz karanlık
Canıma yetti
Bu ayrılık

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »