Elif Kaya - Gerçek Lazım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Elif Kaya - Gerçek Lazım Sözleri, Elif Kaya - Gerçek Lazım Şarkı Sözü, Elif Kaya - Gerçek Lazım Lyrics, Elif Kaya - Gerçek Lazım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Elif Kaya Şarkı SözleriElif Kaya - Gerçek Lazım şarkı sözlerinden önce Elif Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Hande Yener ve Mustafa Sandal'In vokalistliğini de yapmış olan Elif Kaya, kendisine özgü ses tonuyla ve yorumlarıyla büyük bir beğeni topladı.

Karanlık Dünyam isimli İlk albümünü, Polat Yağcı prodüktörlüğünde, Poll Production şirketi ile çıkardı... Albümün çıkış parçası daha önce Zerrin Zeren tarafından seslendirilmiş, eski ama harika bir şarkı...

Ayrıca, iki yıl önce kaybettiği müzisyen arkadaşı Ertuğ Ergin’e vefa örneği göstererek albümünde söz ve müziği Ertuğ Ergin’e ait olan vokalliğini Elif Kaya’nın üstlendiği "Zıtlar Dünyası" adlı şarkıyı Ertuğ Ergin ile birlikte seslendirdiler.
Elif Kaya - Gerçek Lazım Şarkı Sözleri
Yol alamaz aşk bana uzak.
Sanki karşılaşamam beni yorar.
Gelecekse, gönlüm ona yılları açar.
Kalacaksa, gitmelere ne gerek var.

Söz veriyorum kalbime, yürüyorum.
Son kere değil sonsuza bekliyorum.
Ah kaçılacak bir yerim ol
Koşarak gel Sar yakala aşkı getir.

Gönül ister bana gerçek lazım
Bitecekse bile görmem lazım
Yarı yolda kalacaksam bile
Durduracak bana gerçek lazım

Gönül ister bana gerçek lazım
Bitecekse bile görmem lazım
Yarı yolda kalacaksam bile
Durduracak bana gerçek lazım

Yol alamaz aşk bana uzak.
Sanki karşılaşamam beni yorar.
Gelecekse, gönlüm ona yılları açar.
Kalacaksa, gitmelere ne gerek var.

Gönül ister bana gerçek lazım
Bitecekse bile görmem lazım
Yarı yolda kalacaksam bile
Durduracak bana gerçek lazım

Beni yine bul, bana yine kal senelerce
Diyemem ona içime batıp,
Saklanacak yerim ol.
Yerim ol... Yerim ol...

Gönül ister bana gerçek lazım
Bitecekse bile görmem lazım
Yarı yolda kalacaksam bile
Durduracak bana gerçek lazım

Gönül ister bana gerçek lazım
Bitecekse bile görmem lazım
Yarı yolda kalacaksam bile
Durduracak bana gerçek lazım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »