Elif Kaya - Gaziantep Yolu Şarkı Sözleri

Sayfamızda Elif Kaya - Gaziantep Yolu Sözleri, Elif Kaya - Gaziantep Yolu Şarkı Sözü, Elif Kaya - Gaziantep Yolu Lyrics, Elif Kaya - Gaziantep Yolu Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Elif Kaya Şarkı SözleriElif Kaya - Gaziantep Yolu şarkı sözlerinden önce Elif Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Hande Yener ve Mustafa Sandal'In vokalistliğini de yapmış olan Elif Kaya, kendisine özgü ses tonuyla ve yorumlarıyla büyük bir beğeni topladı.

Karanlık Dünyam isimli İlk albümünü, Polat Yağcı prodüktörlüğünde, Poll Production şirketi ile çıkardı... Albümün çıkış parçası daha önce Zerrin Zeren tarafından seslendirilmiş, eski ama harika bir şarkı...

Ayrıca, iki yıl önce kaybettiği müzisyen arkadaşı Ertuğ Ergin’e vefa örneği göstererek albümünde söz ve müziği Ertuğ Ergin’e ait olan vokalliğini Elif Kaya’nın üstlendiği "Zıtlar Dünyası" adlı şarkıyı Ertuğ Ergin ile birlikte seslendirdiler.
Elif Kaya - Gaziantep Yolu Şarkı Sözleri
Bahçelerde mor meni
Verem ettin sen beni
Nasıl verem olmayım
Eller sarıyor seni

Ben sana yandım gelin
Yanağı allı gelin
Gaziantep yolunda
Öldürdün beni gelin

Bahçelerde saz olur
Gül açılır yaz olur
Ben yarime gül demem
Gülün ömrü az olur

Ben sana yandım gelin
Yanağı allı gelin
Gaziantep yolunda
Öldürdün beni gelin

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »