Demet Akalın - Afedersin Şarkı Sözleri

Sayfamızda Demet Akalın - Afedersin Sözleri, Demet Akalın - Afedersin Şarkı Sözü, Demet Akalın - Afedersin Lyrics, Demet Akalın - Afedersin Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Demet Akalın Şarkı SözleriDemet Akalın - Afedersin şarkı sözlerinden önce Demet Akalın ile ilgili kısa bilgi;

Demet Akalın, 23 Nisan 1972; Gölcük, Kocaeli doğumludur...

Sanatçı annesinin desteği ile mankenlik kursuna katıldıktan sonra mankenlik ve oyunculukta yaptı.

O dönemde ciddi ve iyi bir meslek olan mankenlikte aranan bir isim olan Demet Akalın bunun yanında, 1992 yılında "Günlerden Pazar", 1994 yılında "Tele Anahtar" ve aynı yıl Hülya rolüyle "Sensiz Olmaz" filmlerinde rol aldı.

İlk albümünü 1996 yılında çıkaran Demet Akalın, 2004 yılında çıkardığı Banane albümünde bulunan "Aşkın Açamadığı Kapı" ile Kral TV Video Müzik Ödüllerinden "Yılın Şarkısı" ödülünü aldı.
Demet Akalın - Afedersin Şarkı Sözleri
Aramızda herşey bitti
Ayrılalım diyen sen değil miydin.
Ben ağlarken utanmadan,
Arkanı dönüp giden sen değil miydin. x2

Hayırdır ne oldu pişman mısın
Bir gece ansızın kapımdasın
Gerçekler acıdır anlaman lazım
Benim için artık sen bir yabancısın

Yüzünü bile görmek istemiyorum
Yoluma çıkmasan iyi edersin
Sözlerim sana ağır mı geldi
Kalbini mi kırdım?
(afedersin) x3

Aramızda herşey bitti
Ayrılalım diyen sen değil miydin.
Ben ağlarken utanmadan,
Arkanı dönüp giden sen değil miydin. x2

Hayırdır ne oldu pişman mısın
Bir gece ansızın kapımdasın
Gerçekler acıdır anlaman lazım
Benim için artık sen bir yabancısın

Yüzünü bile görmek istemiyorum
Yoluma çıkmasan iyi edersin
Sözlerim sana ağır mı geldi
Kalbini mi kırdım?
(afedersin) x3

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »