Demet Akalın - Adam Gibi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Demet Akalın - Adam Gibi Sözleri, Demet Akalın - Adam Gibi Şarkı Sözü, Demet Akalın - Adam Gibi Lyrics, Demet Akalın - Adam Gibi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Demet Akalın Şarkı SözleriDemet Akalın - Adam Gibi şarkı sözlerinden önce Demet Akalın ile ilgili kısa bilgi;

Demet Akalın, 23 Nisan 1972; Gölcük, Kocaeli doğumludur...

Sanatçı annesinin desteği ile mankenlik kursuna katıldıktan sonra mankenlik ve oyunculukta yaptı.

O dönemde ciddi ve iyi bir meslek olan mankenlikte aranan bir isim olan Demet Akalın bunun yanında, 1992 yılında "Günlerden Pazar", 1994 yılında "Tele Anahtar" ve aynı yıl Hülya rolüyle "Sensiz Olmaz" filmlerinde rol aldı.

İlk albümünü 1996 yılında çıkaran Demet Akalın, 2004 yılında çıkardığı Banane albümünde bulunan "Aşkın Açamadığı Kapı" ile Kral TV Video Müzik Ödüllerinden "Yılın Şarkısı" ödülünü aldı.
Demet Akalın - Adam Gibi Şarkı Sözleri
Çok geç kaldın özür dileme...
Hatalarının farkına varsan bile
Ben bittim nafile
Kaç yıl geçti çekip gideli
Günahlarımın bedelini


Ödedim ben şimdi
Ayaktayım dağ gibi...
Ben seni adam gibi sevdim
Düşünmeden günahını çektim
Ne yeminler bozdum senin için
Yaptığın olmadı bunu haketmedim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »