Cevdet Bağca - Leyli Leyli Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cevdet Bağca - Leyli Leyli Sözleri, Cevdet Bağca - Leyli Leyli Şarkı Sözü, Cevdet Bağca - Leyli Leyli Lyrics, Cevdet Bağca - Leyli Leyli Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cevdet Bağca Şarkı SözleriCevdet Bağca - Leyli Leyli şarkı sözlerinden önce Cevdet Bağca ile ilgili kısa bilgi;

Cevdet Bağca, 1965, Iğdır, Melekli doğumludur...

Üniversite yıllarına kadar Turgutlu'da yaşayan Cevdet Bağca, aynı zamanda da işçilik yaptı.

Gazi Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği'ni bitirdikten sonra 1989 yılında öğretmenliğe başladı.

23 yıldır profesyonel anlamda söz yazarlığı ve bestecilik yapmaktadır. Ayrıca yurt içinde ve yurt dışında konserler vermeye devam etmektedir...
Cevdet Bağca - Leyli Leyli Şarkı Sözleri
Mor kuşaklı karlı dağlar ararsa beni
Uçurumlar kayalıklar sorarsa beni
Yarim yıldızlara bakıp anarsa beni
Deyin yardan ayrılalı tutmuyor eli

Leyli leyli leyli yar
Yardan ayrı benim gönlüm
Her gün sonbahar

Kuşlar uçup yaylalarda arasa beni
Ayışığı gecelerden sorarsa beni
Anam çıkıp yollarıma bakarsa benim
Deyin yardan ayrılalı tutmuyor eli

Leyli leyli leyli yar
Yardan ayrı benim gönlüm
Her gün sonbahar

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »