Cevdet Bağca - Kırlangıç Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cevdet Bağca - Kırlangıç Sözleri, Cevdet Bağca - Kırlangıç Şarkı Sözü, Cevdet Bağca - Kırlangıç Lyrics, Cevdet Bağca - Kırlangıç Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cevdet Bağca Şarkı SözleriCevdet Bağca - Kırlangıç şarkı sözlerinden önce Cevdet Bağca ile ilgili kısa bilgi;

Cevdet Bağca, 1965, Iğdır, Melekli doğumludur...

Üniversite yıllarına kadar Turgutlu'da yaşayan Cevdet Bağca, aynı zamanda da işçilik yaptı.

Gazi Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği'ni bitirdikten sonra 1989 yılında öğretmenliğe başladı.

23 yıldır profesyonel anlamda söz yazarlığı ve bestecilik yapmaktadır. Ayrıca yurt içinde ve yurt dışında konserler vermeye devam etmektedir...
Cevdet Bağca - Kırlangıç Şarkı Sözleri
Sensiz kendim bilemem ki
Kimseleri sevemem ki
Biliyorum giden gelmez
Eksik bir şiir olurum yitik bir öykü olurum
Bu dağlara sözüm geçmez
Kırlangıçlar geri dönmez

Karlar yağar dağlarıma
Çığlar düşer yollarıma
Beni böyle bırakma
Beni böyle bırakma
Beni böyle bırakma
Beni böyle bırakma
Beni böyle bırakma bırakma

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »