Cevdet Bağca - Kavgada Gör Ben Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cevdet Bağca - Kavgada Gör Ben Sözleri, Cevdet Bağca - Kavgada Gör Ben Şarkı Sözü, Cevdet Bağca - Kavgada Gör Ben Lyrics, Cevdet Bağca - Kavgada Gör Ben Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cevdet Bağca Şarkı SözleriCevdet Bağca - Kavgada Gör Ben şarkı sözlerinden önce Cevdet Bağca ile ilgili kısa bilgi;

Cevdet Bağca, 1965, Iğdır, Melekli doğumludur...

Üniversite yıllarına kadar Turgutlu'da yaşayan Cevdet Bağca, aynı zamanda da işçilik yaptı.

Gazi Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği'ni bitirdikten sonra 1989 yılında öğretmenliğe başladı.

23 yıldır profesyonel anlamda söz yazarlığı ve bestecilik yapmaktadır. Ayrıca yurt içinde ve yurt dışında konserler vermeye devam etmektedir...
Cevdet Bağca - Kavgada Gör Ben Şarkı Sözleri
Beni munzur emzirdi
Dağlarda büyümüşüm
Bu şehir anlamadı
Sen beni anlamadın

Sokaklar anlamadı
Gel sevdada gör
Gel dağlarda gör beni
Gel kavgada gör beni

Beni dicle emzirdi
Kavgayla büyümüşüm
Sen kavgada gör beni

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »