Cevdet Bağca - Kalbime Gömdüm Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cevdet Bağca - Kalbime Gömdüm Sözleri, Cevdet Bağca - Kalbime Gömdüm Şarkı Sözü, Cevdet Bağca - Kalbime Gömdüm Lyrics, Cevdet Bağca - Kalbime Gömdüm Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cevdet Bağca Şarkı SözleriCevdet Bağca - Kalbime Gömdüm şarkı sözlerinden önce Cevdet Bağca ile ilgili kısa bilgi;

Cevdet Bağca, 1965, Iğdır, Melekli doğumludur...

Üniversite yıllarına kadar Turgutlu'da yaşayan Cevdet Bağca, aynı zamanda da işçilik yaptı.

Gazi Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği'ni bitirdikten sonra 1989 yılında öğretmenliğe başladı.

23 yıldır profesyonel anlamda söz yazarlığı ve bestecilik yapmaktadır. Ayrıca yurt içinde ve yurt dışında konserler vermeye devam etmektedir...
Cevdet Bağca - Kalbime Gömdüm Şarkı Sözleri
Ne bahar uyansın ne güneş gülsün
Sönsün yüreğimde bu ateş sönsün
Seni yüreğime kalbime gömdüm
Güneşin her akşam söndüğü gibi
Irmağın denizde öldüğü gibi
Seni yüreğime kalbime gömdüm

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »