Berksan - Aşk Seni Bulacak Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berksan - Aşk Seni Bulacak Sözleri, Berksan - Aşk Seni Bulacak Şarkı Sözü, Berksan - Aşk Seni Bulacak Lyrics, Berksan - Aşk Seni Bulacak Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berksan Şarkı SözleriBerksan - Aşk Seni Bulacak şarkı sözlerinden önce Berksan ile ilgili kısa bilgi;

Berksan, 30 Mayıs 1979, Ankara doğumludur...

Müziğe ilkokul üçüncü sınıfta başlayan sanatçının müzik alanında ki yeteneği babası tarafından keşfedildi ve Ankara Radyo Evi'nin açtığı bir sınavla Türk Sanat Müziği Çocuk Korosu'na girdi.

Solo olarak ilk kez Ankara'da Cabere adlı kulüpte sahne aldı. Çilek isimli ülk müzik albümünü 2003 yılının Eylül ayında çıkardı...

Yakışıklı popçu Berksan, aynı zamanda motor tutkunudur
Berksan - Aşk Seni Bulacak Şarkı Sözleri
Beni duyacakmısın bu defa
Anlayacakısın beni
Bak gözümdeki bu son veda
Öpmeyecekmisin beni

Denedim duramadım
Bir sebep bulamadım
Acı dediğin benim en yalın
Arkadaşım
Elveda sın yanılgım

Aşk seni bulacak
Sahibin olacak
Yaptığın ayıbı
Yüzüne vuracak

Bir şarkı duyacak
Adımı anacak
Yüreğindeki taşı
Başına vuracaksın.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »