Berksan - Allah'ım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berksan - Allah'ım Sözleri, Berksan - Allah'ım Şarkı Sözü, Berksan - Allah'ım Lyrics, Berksan - Allah'ım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berksan Şarkı SözleriBerksan - Allah'ım şarkı sözlerinden önce Berksan ile ilgili kısa bilgi;

Berksan, 30 Mayıs 1979, Ankara doğumludur...

Müziğe ilkokul üçüncü sınıfta başlayan sanatçının müzik alanında ki yeteneği babası tarafından keşfedildi ve Ankara Radyo Evi'nin açtığı bir sınavla Türk Sanat Müziği Çocuk Korosu'na girdi.

Solo olarak ilk kez Ankara'da Cabere adlı kulüpte sahne aldı. Çilek isimli ülk müzik albümünü 2003 yılının Eylül ayında çıkardı...

Yakışıklı popçu Berksan, aynı zamanda motor tutkunudur
Berksan - Allah'ım Şarkı Sözleri
Nerdesin Sen Kimlesin
Ne Haldeyim Dertteyim Bilmez Misin
Sensiz Günler Akıp Giderken
Anlamadım Sen Hala Bendesin

Yasakmısın Bana Uzakmısın
Yaralı Kalbime Tuzakmısın
Canımı Canına Kattım
Aldırmadın Anlamadın Taşmısın

Yine Yoksun Yanımda En Zor Anımda
Dinmiyor Bitmiyor Bu Acı

Allahım Yine Korku Var Acı var Pişmanlık Var
Allahım Sana Sığınıyorum Kurtar
Allahım Neden içimde Hala Umut Var
Allahım Sana Sığınıyorum Kurtar

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »