Sinan Akçıl - Bana Uyan (feat. Ziynet Sali) Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sinan Akçıl - Bana Uyan (feat. Ziynet Sali) Sözleri, Sinan Akçıl - Bana Uyan (feat. Ziynet Sali) Şarkı Sözü, Sinan Akçıl - Bana Uyan (feat. Ziynet Sali) Lyrics, Sinan Akçıl - Bana Uyan (feat. Ziynet Sali) Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Sinan Akçıl Şarkı SözleriSinan Akçıl - Bana Uyan (feat. Ziynet Sali) şarkı sözlerinden önce Sinan Akçıl ile ilgili kısa bilgi;

Besteci, müzisyen ve şarkıcı olan Sinan Akçıl, 20 Mayıs 1982; Leeuwarden, Hollanda doğumludur.

Müzik adamı Saim Akçıl'ın oğlu ve piyanist İdil Akçıl'ın kardeşidir. Şimdiye kadar müzik hayatında besteci, söz yazarı ve aranjör olarak sayısız ünlü isimle çalıştı. Bu konuda hep başarılı olan Sinan Akçıl, kendisi için albüm çıkarınca çok sayıda eleştiri aldı. Keşke besteci ve söz yazarı olarak kalsaydı diyenlerden tutun da sesinin çok kötü olduğunu söyleyenlere kadar pek çok eleştiri döküldü ortaya.

Magazinsel hayatı ile dikkatleri hep üzerine topladı. Son olarak eşinden boşanan Ebru Şallı ile beraberlikleri şuan devam ediyor.

Müziği bırakması için Facebook üzerinde sayfalar bile oluşturulan Sinan Akçıl, müziği bırakmak şöyle dursun, yeni klipler çekmeye devam ediyor, hatta müzik yarışmalarında jüri üyelği bile yapmaya başladı.

Eleştirenlerden çok, hayranlıkla dinleyen ve takip eden çok büyük bir hayran kitlesi mevcut ayrıca.
Sinan Akçıl - Bana Uyan (feat. Ziynet Sali) Şarkı Sözleri
Sinan Akçıl, Ziynet Sali ile birlikte seslendirdiği bu şarkı için harika birde klip çekti.

Korkma, korkma başaracağız
Aşksızlıkla savaşacağız
Bir gün yine bir arada
Zaferlerden konuşacağız

Kalbimden istemiştin
Al istediğin kadar
Sen de çok özlemişsin
Olsun be o kadar...

Dayan, dayan
Buna dayan
Yat her gece
Bana uyan

Dayan, dayan
Buna dayan
Yalnız sensin
Bana uyan...

Söz-Müzik: Sinan Akçıl
Düzenleme: Selim Çaldıran
Klavyeler: Selim Çaldıran
Klasik Gitar: Serhan Yadsıman
Bas Gitar: Mert Ali İçelli
Klarnet: Bülent Altınbaş
Mix: Candar Köker

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »