Bahadır Sağlam - Zor Geliyor Şarkı Sözleri

Sayfamızda Bahadır Sağlam - Zor Geliyor Sözleri, Bahadır Sağlam - Zor Geliyor Şarkı Sözü, Bahadır Sağlam - Zor Geliyor Lyrics, Bahadır Sağlam - Zor Geliyor Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Bahadır Sağlam Şarkı SözleriBahadır Sağlam - Zor Geliyor şarkı sözlerinden önce Bahadır Sağlam ile ilgili kısa bilgi;

Bahadır Sağlam, 10 Eylül 1986 Şanlıurfa doğumlu.

Bartın'da düzenlenen konseri sonrasında Organizatör Şule Açıkgöz Demir ile yaşadığı tartışmalar karakolda neticelenmişti.

2008 yılında Kanal 1'de Metin Özülkü, Ayşegül Aldinç, Burcu Güneş, Yüksel Aytuğ, Özdemir Erkan, Cem Ceminay'ın jüriliğinde Öykü Serter'in sunumuyla yapılan Akademi Türkiye yarışmasının birincisi Bahadır Sağlam olmuştur.
Bahadır Sağlam - Zor Geliyor Şarkı Sözleri
Zor geliyor sessiz kalmak
Tenine dokunmadan nefes almak
Zor geliyor yaşanmamış saymak
Geçmişi silmek ve unutmak
Ah bu kadar derine inmiş
Böylesi büyük duygular içinde
Seni bir başka elde kabul görmek
Buna da binbir şükür etmek
Ben bir desenim mavi denizinde
Bir balık sırtına çizilmiş suretimle
Dökülen pullarım var kanayan yaralarım
Ne kadar daha sessiz kalsın ki haykırışlarım
Ellerimi boynumu kollarımı
Zincirlere bağlasan durmam
Alacağım var bu dünyadan
Böyle çabuk yılmam yıkılmam
Ne derdim varsa şimdi hepsini gördüm
Ne derdim varsa ve halim hepsini gördüm

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »