Bahadır Sağlam - Aşk Olsun Şarkı Sözleri

Sayfamızda Bahadır Sağlam - Aşk Olsun Sözleri, Bahadır Sağlam - Aşk Olsun Şarkı Sözü, Bahadır Sağlam - Aşk Olsun Lyrics, Bahadır Sağlam - Aşk Olsun Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Bahadır Sağlam Şarkı SözleriBahadır Sağlam - Aşk Olsun şarkı sözlerinden önce Bahadır Sağlam ile ilgili kısa bilgi;

Bahadır Sağlam, 10 Eylül 1986 Şanlıurfa doğumlu.

Bartın'da düzenlenen konseri sonrasında Organizatör Şule Açıkgöz Demir ile yaşadığı tartışmalar karakolda neticelenmişti.

2008 yılında Kanal 1'de Metin Özülkü, Ayşegül Aldinç, Burcu Güneş, Yüksel Aytuğ, Özdemir Erkan, Cem Ceminay'ın jüriliğinde Öykü Serter'in sunumuyla yapılan Akademi Türkiye yarışmasının birincisi Bahadır Sağlam olmuştur.
Bahadır Sağlam - Aşk Olsun Şarkı Sözleri
Sonbahar yalnızım buralarda
Yazıyorum seni boş sayfalara
Yapraklar sessizce sararıyorlar
Hep yekten kalıyorlar kuru dallarında
Aşk olsun sana güzel gözün doysun
Kaç gönül saklanır gözyaşlarında
Bulutlar yerime ağlıyorlar
Denizler sesim olsun kulaklarında
Gitme kal diyemedim son bir kez öpemedim
Kudretim senin olsun ah neden güvenmedin
Kar yağdı dağlarıma papatya bağlarıma
Şöhretim şöyle dursun sonbahar hazanımda
Cemreler yağmasın artık üzerine
Gökyüzü açılsın umutlarımla
Dostlarım yanımda bir kaç kadeh ile
Hep doğmayı bekleyen çocuklarımla
Sonbahar hasreti dolsun yüreğine
Aşk olsun sana güzel inan ki aşk olsun
Hiç bitmez ki bu rüya sen güvenmedikçe
Al üstü sende kalsın yolun açık olsun

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »