İmera - Sevda Yolu Şarkı Sözleri

Sayfamızda İmera - Sevda Yolu Sözleri, İmera - Sevda Yolu Şarkı Sözü, İmera - Sevda Yolu Lyrics, İmera - Sevda Yolu Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

imeraİmera - Sevda Yolu şarkı sözlerinden önce Grup İmera ile ilgili kısa bilgi;

2016 yılında bitmeyen sevda isimli bir video klip çıkaran ve izlenme rekorları kıran Grup İmera, Hüseyin Ulusan, Merve Yavuz, Berat Bayraktar ve Yıldıray Yanlı tarafından 2014 yılında kuruldu.

Grubun Solistleri Merve Yavuz, Hüseyin Ulusan
Back Vokal / Klasik ve Akustik Gitar Yıldıray Yanlı,
Back Vokal / Kemençe, Berat Bayraktar
Tulum Cem Yazıcı,
Perküsyon Barış Engin,
Klavye Murat Sönmez
İmera - Sevda Yolu Şarkı Sözleri
ha bu yalan dünyaya geldum bir gun görmedim
ne fena talihum var kimseye sevilmedim
o yar guzel olmasa olmasa sevilurmi
girdum sevda yolina geriye donulurmi

daglarun tepesine ciktum sise karistum
ben nasi yanmiyayim sensuzluge alistum
o yar guzel olmasa olmasa sevilurmi
girdum sevda yoluna geriye donulurmi

oy daglarum daglarum dayman gezer aglarum
darilmam kimselere ikbalum yanarum
o yar guzel olmasa olmasa sevilurmi
girdum sevda yolina geriye donulurmi

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »