Merve Özbey - Helal Ettim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Merve Özbey - Helal Ettim Sözleri, Merve Özbey - Helal Ettim Şarkı Sözü, Merve Özbey - Helal Ettim Lyrics, Merve Özbey - Helal Ettim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Merve ÖzbeyMerve Özbey - Helal Ettim şarkı sözlerinden önce Merve Özbey hakkında kısa bilgi;

Merve Özbey, 17 Temmuz 1989, İstanbul doğumludur.

Erdem Kınay ile olan düetinden sonra meşhur olan sanatçı, aynı zamanda Trio Chios grubunun eski vokalistlerindendir.

İlk ve tek albümü bu yıl (2015) çıkardığı Yaş Hikayesi isimli albümüdür. KNY Müzik yapımının youtube.com üzerinde açtığı resmi hesaptan tüm şarkılarına ulaşabilirsiniz...
Merve Özbey - Helal Ettim (Ft. Erdem Kınay)Şarkı Sözleri
Ayrılığın günahı, aşkın sevabı büyük.
Senden kalan acılar, sanma ki gönülde yük.
Kalma gitme sorgusu bölük bölük,
Bendeki bu yürek, senin bile korkundan büyük!

Giremedin neden gönül yoluna?
Böylesi sevdayı feda ettin.
Benden yana olan kalsın yanına,
Ben sana hakkımı helal ettim.

Bilemedin değer aşkın uğruna,
Böylesi bir kalbi heba ettin.
Benden yana olan kalsın yarına,
İstemem hakkımı helal ettim.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »