Koray Avcı - Arayı Arayı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Koray Avcı - Arayı Arayı Sözleri, Koray Avcı - Arayı Arayı Şarkı Sözü, Koray Avcı - Arayı Arayı Lyrics, Koray Avcı - Arayı Arayı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Koray AvcıKoray Avcı - Arayı Arayı şarkı sözlerinden önce Koray Avcı hakkında kısa bilgi;

Koray Avcı, Türk söz yazarı, bestekar, müzisyen ve şarkı yorumcusu. 1984, Ankara doğumludur.

Asıl memleketi Erzincan Tercan'dır. Küçük yaşlarından beri resime ve müziğe ilgisi olan Koray Avcı, Ankara’daki çeşitli mekanlarda şarkı syleyerek müzik hayatına başladı.

Muğla Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Fizik Bölümü mezunudur.

"Aşk İle” isimli ilk solo albümünü Dokuz Sekiz Müzik isimli yapım şirketi aracılığıyla, Ağustos 2015'te yayınladı.
Koray Avcı - Arayı Arayı Şarkı Sözleri
Arayı Arayı Benim Bulduğum Yar Yar
Seni Seven Senden Nasıl Ayrılır Yar Yar
Hayallerin Beni Hasta Eyledi Yar Yar
Hayallerim Senden Nasıl Ayrılır Yar Yar
Senin İle Aht-I Peyman Mı Olur Yar Yar
Gönül Geçen Güne Pişman Mı Olur Yar Yar
Eskiden Dost Olan Düşman Mı Olur Yar Yar
Gönül Sevdiğinden Nasıl Ayrılır Yar Yar
Aşığı Der Benim Şah-I Cihanım Yar Yar
Sensiz Kuru Candır Cesette Canım Yar Yar
Ben Kuluyum Ali Benim Sultanım Yar Yar
Kul Olan Sultandan Nasıl Ayrılır Yar Yar

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »