Pinhani - Bir Varmışım Bir Yokmuşum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Pinhani - Bir Varmışım Bir Yokmuşum Sözleri, Pinhani - Bir Varmışım Bir Yokmuşum Şarkı Sözü, Pinhani - Bir Varmışım Bir Yokmuşum Lyrics, Pinhani - Bir Varmışım Bir Yokmuşum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Pinhâni Şarkı SözleriPinhani - Bir Varmışım Bir Yokmuşum şarkı sözlerinden önce Pinhâni ile ilgili kısaca bilgi;

Pinhâni 5 Nisan 2004 te kurulan alternatif rock müzik grubudur.

Grubun üyeleri Vokalde Sinan Kaynakçı,Gitarda Akın Eldes,Geri Vokalde Zeynep Eylül Üçer,Davulda Hami Ünlü ve Cem Aksel,Bas Gitarda Selim Aydın'dır.

Pinhâni Kavak Yelleri dizisinin de müziğini yapmıştır.

Pinhâni, 2006 da ilk albümü İnandığım Masallar'a yapmıştır.
Pinhani - Bir Varmışım Bir Yokmuşum Şarkı Sözleri
Ben nice depremler gördüm
Kolay kolay yıkılmam
Her defasında kaybetsem
Yine de hiç üzülmem

Aslında bu kadar da kırılgan değildim
Kendi yarattığım düşmanlara yenildim
Bir kayboldum sonra tekrar belirdim
Masallardaki gibi
Bir varmışım bir yokmuşum
Bir varmışım bir yokmuşum

Sen bana imkanlar sundun
Ben bunu kabul edemem
Şimdiye kadar yalnızdım
Öyle pat diye değiştiremem

Aslında bu kadar kırılgan değildim
Kendi yarattığım düşmanlara yenildim
Bir kayboldum sonra tekrar belirdim
Masallardaki gibi
Bir varmışım bir yokmuşum
Bir varmışım bir yokmuşum

Korkarsam sakince ıslık çalarım
Ben susmam sen de susma ki korkmayalım
Maalesef az sonra gitmem lazım
Huyum böyle aynı yerde hiç kalmamışım
Bir varmışım bir yokmuşum
Bir varmışım bir yokmuşum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »