Göksel - Allı Pullu Şarkı Sözleri

Sayfamızda Göksel - Allı Pullu Sözleri, Göksel - Allı Pullu Şarkı Sözü, Göksel - Allı Pullu Lyrics, Göksel - Allı Pullu Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Göksel Şarkı SözleriGöksel - Allı Pullu şarkı sözlerinden önce Göksel ile ilgili kısaca bilgi;

Göksel, 25 Kasım 1971 İstanbul doğumludur.Asıl adı Göksel Demirpençe'dir.

Göksel , 1971 yılında , Boğaziçi Üniversitesi Felsefe Bölümünü bitirmiştir.

Göksel, 1992 yılından itibaren birçok orkestrada solistlik yapmıştır.

Ayrıca, 1997 yılında ilk albümü Yollarla müzik dünyasına hızlı bir giriş yapmıştır.
Göksel - Allı Pullu Şarkı Sözleri
Yüzümdeki boyalar beni ne kadar saklar
Gülümserim bazen önce kalbime hep atar
Rengarek ışıklarda yüzüm ne kadar parlar
Bir çeker bıçağımı kalbime saplar
x 2

[Nakarat]
Allı pullu elbisem, sürdüğüm kokular Paristen
Dayanılmaz kadınım ben ama
bende aşık oldum, bende aldatıldım, bende terkedildim, bende kırıldım x 2

Gizli saklı köşelerde gözümden yaş damlar
Biri gelir allar pullar yüzümü boyar
Gözüm kapalı rüyadayım, yağmur gibi alkışlar
Biri çıkar pabucumu dama atar
x 2

[Nakarat]

Allı pullu elbisem, sürdüğüm kokular Paristen
Dayanılmaz kadınım ben ama
bende aşık oldum, bende aldatıldım, bende terkedildim, bende kırıldım
x 2

bende aşık oldum, bende aldatıldım, bende terkedildim, bende kırıldım

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »