Hülya Polat - Attın Beni Kapıya Şarkı Sözleri

Sayfamızda Hülya Polat - Attın Beni Kapıya Sözleri, Hülya Polat - Attın Beni Kapıya Şarkı Sözü, Hülya Polat - Attın Beni Kapıya Lyrics, Hülya Polat - Attın Beni Kapıya Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Hülya Polat Şarkı SözleriHülya Polat - Attın Beni Kapıya şarkı sözlerinden önce Hülya Polat ile ilgili kısa bilgi;

Hülya Polat, 1969, Pazar, Rize, doğumludur.

1996 yılında müziğe başladı. Genelde Karadeniz müziklerini seslendirmektedir.

Amerikalılar Karadeniz de adlı sinema filminde de rol alan sanatçının bir çok albümü bulunmaktadır.
Hülya Polat - Attın Beni Kapıya Şarkı Sözleri
İndim çaya uğradım
Çay odunu doğradım
İndim çaya uğradım
Çay odunu doğradım
Sevda üstüne sevda
Ne belaya uğradım
Sevda üstüne sevda
Ne belaya uğradım
Dumanım ay idi
Dumanıyda ya idi
Attın beni kapıya
Yağmurda yağayiydi
Attın beni kapıya
Yağmurda yağayiydi
Sütü koydum kovaya
Taştı çıktı havaya
Sütü koydum kovaya
Taştı çıktı havaya
Seni hayırsız seni
Girdin yüzbir havaya
Seni hayırsız seni
Girdin yüzbir havaya
Dumanım ay idi
Dumanıyda ya idi
Attın beni kapıya
Yağmurda yağayiydi
Attın beni kapıya
Yağmurda yağayiydi

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »