Halil Sezai Paracıkoğlu - Bir Rüzgar Esti Şarkı Sözleri

Sayfamızda Halil Sezai Paracıkoğlu - Bir Rüzgar Esti Sözleri, Halil Sezai Paracıkoğlu - Bir Rüzgar Esti Şarkı Sözü, Halil Sezai Paracıkoğlu - Bir Rüzgar Esti Lyrics, Halil Sezai Paracıkoğlu - Bir Rüzgar Esti Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Halil Sezai Paracıkoğlu Şarkı SözleriHalil Sezai Paracıkoğlu - Bir Rüzgar Esti şarkı sözlerinden önce Halil Sezai Paracıkoğlu ile ilgili kısa bilgi;

Halil Sezai Paracıkoğlu, 16 Ağustos 1979, Eskişehir doğumludur.Herkes onu Halil Sezai olarak tanımaktadır.

2003 yılında Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuvarı Müzik Bölümü'nden mezun oldu.

2012 yılında Kral Tv Müzik Ödüllerinde "En İyi Çıkış Yapan Sanatçı" ödülünü almıştır.

2011 yılında İncir Reçeli filmi ile ilk oyunculuk deneyimini ortaya koymuştur.Daha sonra filmin 2 ci serisinde de başrol oynamıştır.

Halil Sezai Paracıkoğlu - Bir Rüzgar Esti Şarkı Sözleri

Bir rüzgar esti içinde aşk var sandık
Eskilerden bir şeyler aldık
Sonrasında bu ne biçim bir fırtına
Kendi kendime düşündüm oturdumda
Kime ne yaptım anlattımsa
Sordum öteki bana..
Ne anlatsam ne söylesem boş
Tarif edilmez duygulardayım
Uzun bir yola çıksam
Arkamda bıraktıklarım ve bütün pişmanlıklarım

Olmaazzz…
Biraz hüzün aldım
Biraz yalnızlık çaldım
Birazda gözlerinden ihanet
Ahhhhh
Biraz öfke kattım sana
Biliyorum aldatıldım
Sonunda bozdum nihayett

Bir rüzgar esti içinde aşk var sandık
Eskilerden bir şeyler aldık
Sonunda bu ne biçim bir fırtına
Kendi kendime düşündüm oturdumda
Kime ne yaptım anlattımsa
Aşk savaşında her şey mübahtı

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »