Sezgin Büyük - Yerini Kimse Tutamadı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sezgin Büyük - Yerini Kimse Tutamadı Sözleri, Sezgin Büyük - Yerini Kimse Tutamadı Şarkı Sözü, Sezgin Büyük - Yerini Kimse Tutamadı Lyrics, Sezgin Büyük - Yerini Kimse Tutamadı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Sezgin Büyük Şarkı SözleriSezgin Büyük - Yerini Kimse Tutamadı şarkı sözlerinden önce Sezgin Büyük ile ilgili kısa bilgi;

Sezgin Büyük, Cengiz Kurtoğlu ve Ebru Gündeş gibi sanatçılar için şarkılar bestelemiş ve Salacak'ta Rubin Bar'da canlı müzik yapmış bir müzisyendir.

Sanatçı hakkında daha geniş bilgi, en kısa sürede paylaşılacaktır...
Sezgin Büyük - Yerini Kimse Tutamadı Şarkı Sözleri
yerini kimse tutamadı
kimse yerini dolduramadı
nerde sen gulum sen bir tarafa
söyle bir baktım etrafa
benzetemedim seni baskasina bir baskasina
ne sözüne ne gözüne
ne sesine benziyordu
nerde sen gülüm sen bir tarafa

hayatımda gördüğüm en guzel, en dogruydun sen
bugüne dek bildiğim en masum, en yalansızdın sen
saldim kendimi çıktım uzaklara
gezdim durdum dondum yine sana
saat gecenin bir bucugu
tahta masamda kırmızı sarap aklımda seni tutuyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »