İntizar - Bıktım Yalan Aşklardan Şarkı Sözleri

Sayfamızda İntizar - Bıktım Yalan Aşklardan Sözleri, İntizar - Bıktım Yalan Aşklardan Şarkı Sözü, İntizar - Bıktım Yalan Aşklardan Lyrics, İntizar - Bıktım Yalan Aşklardan Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İntizar Şarkı Sözleriİntizar - Bıktım Yalan Aşklardan şarkı sözlerinden önce İntizar ile ilgili kısa bilgi;

İntizar,1974 Tunceli doğumludur. besteci, şarkıcı.

Babası asker, annesi ev hanımıdır. Babasının görevi nedeniyle Muğla ve İzmir'de yaşamıştır. İzmir'de bir müzik yarışmasında Türk halk müziği ve pop müzik dallarında birinci olan sanatçı Ağrı Eğitim Fakültesi mezunudur.

Sibel Can'ın bir konserinde sahneye çıkınca Ferdi Tayfur'un dikkatini çekti ve albüm teklifi aldı.

İntizar doğduğu gün abisi öldüğü için annesi ona bu ismi vermiş.

intizar, gitar ve saz çalmaktadır. Keşfedildiği andan itibaren 6 albüm yapan sanatçı, çoğu albümündeki parçaları kendisi bestelemiştir.

İntizar - Bıktım Yalan Aşklardan Şarkı Sözleri
Haksizsam gönLünüzü helal etmeyin
yalansam dilime sehir ekleyin
dünya kapisini bana kitleyin
basmayin bagriniza yerim yok ise

Biktim yalan asklardan
biktim bos bakislardan
usul usul yanasir
kalp calan hirsizlardan

Biktim yalan asklardan
biktim bos bakislardan
buglanik akan sudan
iki yüzlü dostlardan

Aska yalan katiysam affet beni
dar günlerde kactiysam yol ver beni
dünya kapisini bana kitleyin
basmayin bagriniza yerim yok ise

Ugrasamam kimseyle herkez kendi basina
Ugrasamam inanki derdim yeter bu basa
hic sikilmaz utanmaz kirli yüzler etrafda
tanrim masum tut beni bu karanlik batakta

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »