Emre Kaya - Oyunmuş Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Kaya - Oyunmuş Sözleri, Emre Kaya - Oyunmuş Şarkı Sözü, Emre Kaya - Oyunmuş Lyrics, Emre Kaya - Oyunmuş Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Kaya  Şarkı SözleriEmre Kaya - Oyunmuş şarkı sözlerinden önce Emre Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Emre Kaya ,01 Ocak 1981 İzmir doğumludur.Besteci ve Söz yazarı...

Emre Kaya ,6 yaşında cura çalarak müzik hayatına başlamıştır.

Bu zamana kadar; Murat Dalkılıç, Bengü, Zeynep Dizdar, Niran Ünsal ve daha birçok sanatçı ile çalışarak her sene müzik sektörüne uzun yıllar unutulmayacak şarkılar kazandırdı.

Yoğun ilgi üzerine sözü ve müziği yine kendine ait olan “Toz” isimli şarkısını sevenlerine bir sürpriz daha yaparak dijital platformlarda müzikseverlerin beğenisine sundu.

Emre Kaya - Oyunmuş Şarkı Sözleri
Benim için sonu gelmeyecek filmdi sanki
Tanrıdanda izni alınmış bir aşktı bendeki
Satır satır okudum yazdığın mektubu şimdi
Sor içim yana yana
Gitmesin..

Ben seninleyim
Ben senin kimim?
Sevdiğin değilmiydim?
Yalancı
Şimdi anladım
Gerçek yüzünü
Oyunmuş sadece amacın
Oooooooo

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »