Emre Kaya - Aramam Değersiz Olanı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Kaya - Aramam Değersiz Olanı Sözleri, Emre Kaya - Aramam Değersiz Olanı Şarkı Sözü, Emre Kaya - Aramam Değersiz Olanı Lyrics, Emre Kaya - Aramam Değersiz Olanı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Kaya  Şarkı SözleriEmre Kaya - Aramam Değersiz Olanı şarkı sözlerinden önce Emre Kaya ile ilgili kısa bilgi;

Emre Kaya ,01 Ocak 1981 İzmir doğumludur.Besteci ve Söz yazarı...

Emre Kaya ,6 yaşında cura çalarak müzik hayatına başlamıştır.

Bu zamana kadar; Murat Dalkılıç, Bengü, Zeynep Dizdar, Niran Ünsal ve daha birçok sanatçı ile çalışarak her sene müzik sektörüne uzun yıllar unutulmayacak şarkılar kazandırdı.

Yoğun ilgi üzerine sözü ve müziği yine kendine ait olan “Toz” isimli şarkısını sevenlerine bir sürpriz daha yaparak dijital platformlarda müzikseverlerin beğenisine sundu.

Emre Kaya - Aramam Değersiz Olanı Şarkı Sözleri
Sana verdigim emeyimi
Bin defa haram ediyorum
Bende Bittin herseyini al..

Sonunu dusunemiyorum
Herkez ayni baska bir yalan
Daha duymak istemiyorum

Bune cirkin Ofkeli ceza
Sonunu dusunemiyorum..

Aramam degersiz olani
Donemem birdaha geriye
Boyadim bu kalbi siyaha
Sonunda Gulmedim birkere
2x

Unut Unut Unut gitsin
Unut onu birak gitsin
Gonulden sevmeyeni sevmezki kalp..
2x

Sana verdigim emeyimi
Bin defa haram ediyorum
Bende Bittin herseyini al..

Sonunu dusunemiyorum
Herkez ayni baska bir yalan
Daha duymak istemiyorum
Bune cirkin Ofkeli ceza
Uzulerek Gulumsuyorum

Aramam degersiz olani
Donemem birdaha geriye
Boyadim bu kalbi siyaha
Sonunda Gulmedim birkere
2x

Unut Unut Unut gitsin
Unut onu birak gitsin
Gonulden sevmeyeni sevmezki kalp..
2x

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »