Murat Boz - Aşklarım Büyük Benden Şarkı Sözleri

Sayfamızda Murat Boz - Aşklarım Büyük Benden Sözleri, Murat Boz - Aşklarım Büyük Benden Şarkı Sözü, Murat Boz - Aşklarım Büyük Benden Lyrics, Murat Boz - Aşklarım Büyük Benden Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Murat Boz Şarkı SözleriMurat Boz - Aşklarım Büyük Benden şarkı sözlerinden önce Murat Boz ile ilgili kısa bilgi;

Murat Boz , 7 Mart 1980, Karadeniz Ereğli, Zonguldak doğumludur...

İlk ve orta öğrenimini, burada tamamladı ve daha sonra İstanbul'a yerleşti.

Tarkan başta olmak üzere pek çok sanatçıya vokalistlik yapan Murat Bozu'un, 2006 yılında çıkardığı, Nil Karaibrahimgil tarafından yazılıp bestelenen "Aşkı Bulamam Ben" single, kariyerinin başlangıcıdır.

O Ses Türkiye programının 2011-14 yılları arasında yayınlanan ilk üç sezonunda jüri üyeliğide yapan sanatçı, ilk sezonun kazananı oldu. Yine jüri üyeliği yaptığı diğer bir yarışma programı ise (2014) Yetenek Sizsiniz Türkiye'dir.
Murat Boz - Aşklarım Büyük Benden Şarkı Sözleri
Sildim yazılanı yeni düşlerin vakti şimdi
Kafa yordum biraz boş verdim hiçlerimi
Biraz hüzünlü bir haldeyim şimdi
Sorgulamadım acı çeken kalan mı giden mi

Bu gece sen de düşün biraz
Ya da çal adımın üstüne bir kara

Yok ne yapsan
Eskisi kadar acımıyor bu yara

Biter mi dünya gailesi bitmez derken
Ben yine çalıp alırım aşkı koynuma seherden
Yıllanmış sevdalarımı bir çıkarsam mahzenden
Sen bile inanamazsın aşklarım büyük benden


Söz : Cansu Kurtcu
Müzik : Fettah Can
Düzenleme : Mert Ali İçelli

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »