Allâme - Küfüroloji Şarkı Sözleri

Sayfamızda Allâme - Küfüroloji Sözleri, Allâme - Küfüroloji Şarkı Sözü, Allâme - Küfüroloji Lyrics, Allâme - Küfüroloji Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Allame Şakır SözleriAllâme - Küfüroloji şarkı sözlerine geçmenden önce Allame hakkında kısaca bilgi;

27 Temmuz 1987, Trabzon doğumludur. Asıl ismi Hamza gül olan rap müzik sanatçısıdır ve şuan Eskişehir’de yaşamaktadır.

Underground ve Battle rap dünyasında Allame ismi ile bilinmektedir.
Allâme - Küfüroloji Şarkı Sözleri
Cehennemin benim battle ile kavurun çölü
Senin acizliğine yetmiyor param gavurun dölü
1056 dönüm yer o göte pek uygun olmaz
Fermuarımı çekiyorum ne yaptığımı sorma
Rap topu deliğe sokma işidir aynı bilardo
Bana baba diye hitap et velet ben Marlon Brando
Karambol attığın sikik dissinde eksik keratin
Seni ezmekle kalmam evlatlıktan reddederim
Perdeleri kapat kasıktan topuğa bende sik boyu
Anaya çekti düşman ister arkasından pis koyun
Ayarla diskoyu köküne sokmam risk olur
Sakın erkeğim deme yaratır sansasyonu
Manita beni görünce salgılar güdümlü hormonu
Adale farkı var seninle benim aramda genetik ereksiyon
Patine bok bir porsiyon köpek piyon
Ben emri veririm ananın evine kurulur 6000 direksiyon


Kartal olsan kanatların kırılır ağzı topla
Portal olsan internette tıklanmaların artar oğlan
Postal aptallara göre değil yanaşma tanka
Batarya devşirmeleri sevmez kusura bakma kankam
Alış Frank'a pezevenk neden mi bitti kredi
Götünü verdiklerin önümde diz çökenler işte derdim
İste çıksın ortalık görsün dalak ve pankreas
Bu memlekette tabut olursun Trabzon SanAndreas
Kıyasla hep bilhassa şiddet içeriyor bu darp
Bizde rap efendi mikrofondayım ben Isengard
2.part işkence işkembende tüm vidanjörler
Aşık atma tanış kelime delisi yapıveren silahşörle
Hah şöyle yola gel istiyorsam
Alırım adamın canını yüzüme bakıp arkamdan dissliyorsa
Sıçıp yayınlamaya sen eğer rap diyorsan
Bende tahta eksik anlaşılan sende pipi noksan

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »