Allâme - Kırmızı Bülten Şarkı Sözleri

Sayfamızda Allâme - Kırmızı Bülten Sözleri, Allâme - Kırmızı Bülten Şarkı Sözü, Allâme - Kırmızı Bülten Lyrics, Allâme - Kırmızı Bülten Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Allame Şakır SözleriAllâme - Kırmızı Bülten şarkı sözlerine geçmenden önce Allame hakkında kısaca bilgi;

27 Temmuz 1987, Trabzon doğumludur. Asıl ismi Hamza gül olan rap müzik sanatçısıdır ve şuan Eskişehir’de yaşamaktadır.

Underground ve Battle rap dünyasında Allame ismi ile bilinmektedir.
Allâme - Kırmızı Bülten Şarkı Sözleri
iyi dinle

rap puzzle...sözlerim beyinde buna hazır
geçmez hiçbir tikky kızın trini nazı
boş konuşma yazın dile gelir avazı
...bazıları bok atmayı hedef etti savaş (po! po!)
kaşı patlar alkışlayın
silah ya da punch kalbi kurşunlamalı
sapkın fikrin alt yapısı bizdik alaylı
yerine birini getir sen çek halayı
sesini kıs teybin sıkıldı yedi ceddin
poptan hiçbir farkı yoktu rapinin kalitesinin
hiç yoktan sikimin muhasebesini
yapan çok ortalık orospu doldu fallik
gangsta olacaksan izle kurtlar vadisi
şimdi sıra sende kim tupac'in varisi
sikilmeni istiyor garndiru mahkemesi
bilgilerin okuldan ithal abisi

NAKARAT

LEŞKER ASAKİR

pare pare wack biçare han değil bu malikane
batarya komuta bizde tabura destek şahane
idareyi şikayet edene iade-i ziyaret
burada tek yapılan iş değil müzik rap bahane
bakakalacak üstad denen o yavşak
bak rap undergrounddır farkı tatta saklı dangalak
falaka taktık atakta, ka-ka-ka-kalkanla
harbi talibana denk geldin düşme kalkanla
biz elaleme tane tane rapi tanıttık abi
cümle alem utanmadan rapstarda göt satar
cümle kuramaz ama gelip bi de flex atar
daha dün gördüydüm parti önünde bilet satar
burası farklı saltanat batarya benzemez ki şaha
bizde kademe üst düzey tepeden bakar padişaha
lafımı koydum tam gediğine seninki numune
mutlaka ki gelecek dediğime overground ucube


NAKARAT

JOKER

bu ritm değil...benim kalp atışlarım
gördüm yalvaran bakışları
poligonda sıktım beşli işleyen nakışları
ben de altı albüm yaptım bandrol yapıştırın
iki adam bulun ve kapıştırın
millet girsin birbirine ortamı yatıştırın
biz ürettikçe siz çamur bulaştırın
bir köy vardı uzaklarda oraya yol açtırın
bilir misin iki yıl önce kimse sevmezdi rap müziği
gel takayım füzeyi
okul gezilerinden bıktım bilirdim her müzeyi
okuyup adam olmayana devlet babadan uzi
fuck the pussy roj kubar gelir basit
kendini hapiste bulursun satarsan extacy
tikky'lerin tek hayali olmak neo-nazi
noldu herkes arazi, biz yapınca yemedi mi?

NAKARAT



kafanızı sikiim lan hepsini tümden
biz sahnedeyiz bass drumlar gümler
rap, dedik ve karıştı gündem
şimdi iyi izle çünkü bu kırmızı bülten

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »