Allâme - Tanınmayanlar (Feat. Joker) Şarkı Sözleri

Sayfamızda Allâme - Tanınmayanlar (Feat. Joker) Sözleri, Allâme - Tanınmayanlar (Feat. Joker) Şarkı Sözü, Allâme - Tanınmayanlar (Feat. Joker) Lyrics, Allâme - Tanınmayanlar (Feat. Joker) Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

AllameAllâme - Tanınmayanlar (Feat. Joker) şarkı sözlerine geçmenden önce Allame hakkında kısaca bilgi;

27 Temmuz 1987, Trabzon doğumludur. Asıl ismi Hamza gül olan rap müzik sanatçısıdır ve şuan Eskişehir’de yaşamaktadır.

Underground ve Battle rap dünyasında Allame ismi ile bilinmektedir.
Allâme - Tanınmayanlar (Feat. Joker) Şarkı Sözleri
Gecene kasvet,rapine kasten ben gerilla,
Popdan arta kaldı sözlerin,uzak kalın kapımdan,
Rhyme bazında ben güdümlü,sen skandal,
Popçularla feat atarım,develer hendek atlarsa,
Yaş 31 old schoolda para biterse,cepte 100 tl gerekir
Eğer isim yapmak istersen,
Beni disslersen mahkemeyle zengin olurum,
İlmihalle rap yaparsam ahirette lordum,
İnancın adına kalmamışsa,beyninde fikrin,
Brother olayı takip et ve dinle Little Rodney
Memleketimin rapçilerine konsomatris sevgilin,
Hayaldir hak helal edin,mekanın ana rahmi,
Cahil olma diss track değil bu ölmezsin panik atak,
Senden sakladık konserde koptu manitalar,
Sen yeter ki dinle, kliplerinde güzel karı da var,
Küfredince zoruna gitti adımız kaldı sapık adam,

Merhaba,tanışalım mı ? Bizler hiç tanınmayanlar,
Hadi birazcık konuşalım, biz koştuk 7 yıl yalın ayak,
Ben Joker,ben Allame , haydi yok sayın bayan,
Rapte kafa yapan ritimler şimdi başlar uçmaya, x2

Joker verse;

Yeri büyüktür sattığında,rap ilahi tadında,
Çıplak kadınlar yoksa kliplerde, albüm satılmaz.
Magazin haberi oluyosan söhretsin,bizle takılma,
Fırsat geçse elime yeminki Rap Star'a katılmam.
İster izleyin uzaktan,ister bakın yakından,
Yükseklik korkun varsa kaç bu 75 bin rakımda,
Bir yıl önce geçilmiyordu rapte saygı lafından,
Şimdi tayfalaşmalar var, ben kimin takımdan lan!
Siktir ettim oynuyorum,tek kale maç aslanım,
Arabesk rap tutmadıysa,popçulara yaslanın,
Bir gün belki bu şehirde zencilere de rastlarım,
Belki bir çok hayran edinirim derlerki 'Hastanım
Piyasada yer etti ben eski okulum diyen herkes,
Emin ol ki birazcık aklı olan featine para vermez,
Tanınmaksa tek amaç sana ergen kızları hayran edelim,
İstersen gel deneyelim lan yüzünü ayran ederim.

Merhaba,tanışalım mı ? Bizler hiç tanınmayanlar,
Hadi birazcık konuşalım,biz koştuk 7 yıl yalın ayak,
Ben Joker,ben Allame , haydi yok sayın bayan,
Rapte kafa yapan ritimler şimdi başlar uçmaya, x2

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »