Allâme - Son Denek Şarkı Sözleri

Sayfamızda Allâme - Son Denek Sözleri, Allâme - Son Denek Şarkı Sözü, Allâme - Son Denek Lyrics, Allâme - Son Denek Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

AllameAllâme - Son Denek şarkı sözlerine geçmenden önce Allame hakkında kısaca bilgi;

27 Temmuz 1987, Trabzon doğumludur. Asıl ismi Hamza gül olan rap müzik sanatçısıdır ve şuan Eskişehir’de yaşamaktadır.

Underground ve Battle rap dünyasında Allame ismi ile bilinmektedir.
Allâme - Son Denek Şarkı Sözleri
Gerekçe sorma benden,uykularımı yerle bir eden
tek ihtirastır ağrılar nüfuz eden bedende
Merhem ol huşu deva getir bu derde
Hanımca narin elleriyle şefkat istedikçe
Avuçlarım kucaklar dolusu sevgilere inat sıkıldı
yumruklamak için duvarları(konuş benimle)
Sert yüz hatları yavaş yavaş getir
bir anlık olsun unutalım bütün hataları çetin (yeaa)
İnan ki çok çetin ayakta durmak eziyetin ta kendisi
Hazanı yüreğin ettin efendi
Sitemlerin cevaplarımla haklı çıkmak istediklerin
Serapla aşka düştünüz madalya verilmeli
bende ilk seferde benden önce yoktu sandım
inandım inan ki olmazsa olmazımdır
çocuktum anlamadım o bir melekti sallamazdı
yüzü kızardığında kavradım ki huriler beyazdı!

[Nakarat]

yerinden oynar sokaklar,derinden nefes almam gerek
yarından sonra kurdun sefası sürer,kalbe kim son veren
tüm huzurumu çaldın elimden gururum zeval edilmeden
duyduğum bütün şarkılar ve hasretin biter gider son denek

kitaptan okuduğun şekil değil hayat beyim
biraz beyin gerektirir deyim yerinde değil
defterinde sil parmak uçlarımda sihir
ayaklarım kefil yollar istemişti yürümemi
dün ziyaret ettim eski fotoğraflarımda kendimi
hüzünle uğurlanmış aileler merasimi
kinaye dolu bakışlarıyla mermi gibi
çiviledim bi saadetin gereksiz ebedî husumeti
şimdi dön başa bu anın istediği yaşam
düşündüğün şekilde yoluna devam et desem yalan
prim verince dosta posta koyar o götüne buna inan
karakterinde çok şeker biraz tuz olsa neye yarar
sakın ziyan edeyim deme kalp gerekli
eğer kapın açıksa giren çıkan belirsizdir
çocuk değilsen evcilik kiraz dudak demek değil
büyümemek için bi gayret duyduğun hicaz benim

[Nakarat]

yerinden oynar sokaklar,derinden nefes almam gerek
yarından sonra kurdun sefası sürer,kalbe kim son veren
tüm huzurumu çaldın elimden gururum zeval edilmeden
duyduğum bütün şarkılar ve hasretin biter gider son denek.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »