Manuş Baba - Tabutta Rövaşata Şarkı Sözleri

Sayfamızda Manuş Baba - Tabutta Rövaşata Sözleri, Manuş Baba - Tabutta Rövaşata Şarkı Sözü, Manuş Baba - Tabutta Rövaşata Lyrics, Manuş Baba - Tabutta Rövaşata Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Manuş BabaManuş Baba - Tabutta Rövaşata şarkı sözlerinden önce Manuş Baba ile ilgili kısa bilgi;

Manuş Baba, 01 Aralık 1986, Tarsus, doğumludur...

Gerçek ismi Mustafa Özkan'dır.

2016’nın başlarında “Albümsüz Türkiye Turnesi” kapsamında birçok şehirde dinleyenleriyle buluşan sanatçı, “Birbirimize İyi Gelelim” diyerek sevginin gücüne dikkat çekti.

İlk albümü “Dönersen Islık Çal” Mayıs 2017’de Kınay Production etiketiyle yayınladı.

"Manuş" Sanskritçe "insan" demektir. Aynı zamanda bunlar, Indus Irmağı kıyıIarından geldikleri için bunlara "Sinti" de denilmektedir. Bunların üç alt grubu vardır: "Valştikarlar" yahut "Fransız Sintiler", bunlar genellikle gezici sirkçi ve panayırcılardır.

Manuş Baba sonra yine gel şarkı sözleri, Manuş Baba Hoşçakalın şarkısı, Manuş Baba Çamurlaşmış bu bedenimde sözleri vb. aramaların cevabı bu sayfamızda....
Manuş Baba - Tabutta Rövaşata Şarkı Sözleri
Az zamanım kaldı biliyorum
Anlatmam gerekense çok şey var,
Dövüyorum duvarları,
Var git ölüm şimdi, sonra yine gel..

Çamurlaşmış bu bedenimde,
Ellerim bir çukurun içinde,
Bu beyaz çarşaf kadar temiz olmadı ki benim dünyam,
Ağlamayın sakın dostlarım,
Gidiyorum ben,
Hoşçakalın...

Zaman geldi artık gidiyorum,
Anlatacak her şey yarım kaldı,
Gözüm ardı kalan bütün duvarlar,
Kalkın üstümden gidiyorum,
Acelemiz varmış gibi dostlar,
Yaşarken bu deli dünyayı,
Her şeye rağmen yaşamayı denedim,
Çok sevdim, çok yenildim..

Çamurlaşmış bu bedenimde,
Ellerim bir çukurun içinde,
Bu beyaz çarşaf kadar temiz olmadı ki benim dünyam,
Ağlamayın sakın dostlarım,
Gidiyorum ben,
Hoşçakalın...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »