Manuş Baba - Ben Sana Vurgunum Şarkı Sözleri

Sayfamızda Manuş Baba - Ben Sana Vurgunum Sözleri, Manuş Baba - Ben Sana Vurgunum Şarkı Sözü, Manuş Baba - Ben Sana Vurgunum Lyrics, Manuş Baba - Ben Sana Vurgunum Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Manuş BabaManuş Baba - Ben Sana Vurgunum şarkı sözlerinden önce Manuş Baba ile ilgili kısa bilgi;

Manuş Baba, 01 Aralık 1986, Tarsus, doğumludur...

Gerçek ismi Mustafa Özkan'dır.

2016’nın başlarında “Albümsüz Türkiye Turnesi” kapsamında birçok şehirde dinleyenleriyle buluşan sanatçı, “Birbirimize İyi Gelelim” diyerek sevginin gücüne dikkat çekti.

İlk albümü “Dönersen Islık Çal” Mayıs 2017’de Kınay Production etiketiyle yayınladı.

"Manuş" Sanskritçe "insan" demektir. Aynı zamanda bunlar, Indus Irmağı kıyıIarından geldikleri için bunlara "Sinti" de denilmektedir. Bunların üç alt grubu vardır: "Valştikarlar" yahut "Fransız Sintiler", bunlar genellikle gezici sirkçi ve panayırcılardır.

Manuş Baba kafam güzel şarkı sözleri, Manuş Baba Yine düştün aklıma şarkısı, Manuş Baba yalnızlık koyuyormuş sözleri vb. aramaların cevabı bu sayfamızda....
Manuş Baba - Ben Sana Vurgunum Şarkı Sözleri
Yine düştün aklıma
İçimdeki çocuk büyürken
Yani nasıl anlatılıyor bilemem ama
Duyamam ama göremem ama

Yani yalnızlık koyuyormuş adama
Yalnızlık koyuyormuş kadına
Kafam güzel, kafam güzel

Ben sana vurgunum
Ben sana vurgunum
Ben sana vurgunum...

Yine düştün aklıma

İçimdeki çocuk beni geçerken
Yani nasıl anlatılıyor bilemem ama
Duyamam ama göremem ama

Yani yalnızlık koyuyormuş adama
Yalnızlık koyuyormuş kadına
Kafam güzel (4x)

Ben sana vurgunum
Ben sana vurgunum
Ben sana vurgunum...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »