Allame - Zindan Şarkı Sözleri

Sayfamızda Allame - Zindan Sözleri, Allame - Zindan Şarkı Sözü, Allame - Zindan Lyrics, Allame - Zindan Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

AllameAllame Zindan şarkı sözlerine geçmenden önce Allame hakkında kısaca bilgi;

27 Temmuz 1987, Trabzon doğumludur. Asıl ismi Hamza gül olan rap müzik sanatçısıdır ve şuan Eskişehir’de yaşamaktadır.

Underground ve Battle rap dünyasında Allame ismi ile bilinmektedir.

Allame Zindan şarkı sözü, Allame Hiphop alemi sardı sözleri, Allame'nin Kimyalarını rapimle bozarım şarkısı, içinde Savaş bu rhyme'ım counter geçen şarkı ve sözleri vb. aramaların cevabı bu sayfamızda...
Allame - Zindan Şarkı Sözleri
Savaş bu rhyme'ım counter,
Seni kurtarmaz Pearl Harbor.
Coştu etekteki yangın,
Hipokrat olsan gerekir sargı

Hiphop alemi sardı,
Cesetlerle doldu yine bu şarkı.
Pili bitenleri geri dönüşüme gönder,
Hisseder ol sike yardım.

Upper-cut'ımla yalpalar,
Karizmam farksızdı Tarkan'dan.
Canından bezenlerden tarikat,
Kerizlerden rapine yardım al.

Martavallardan tayfalar kur,
Saçmalardan şarkı yap hayvan.
Dar kalıptan bakarsan,
Dünya zindan, himayem altında.

Uzaktan sallayanara,
Dar sokaklarda gebermek bedeldir.
Beni yok yere hedef alma kendine,
Zinalarıma kurban gidersin.

Kimyalarını rapimle bozarım,
Beni götüyle dinleyenlerin.
Yürüdüğüm yolları koşması lazım,
Hızımı yakalamak isteyenlerin.

Ben Underground'ım diyenleri
Daha dün gördüm Billboard'da
Marka olabilmen için öncelikle,
Götün ayrılmalı mikroptan.

Kaldırılır popo krikonda,
Şamar oğlanısın, bura Anatolia.
Partilerden sıkıldım nigga,
Beni araman gerekir karakoldan.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »