Allame - Zaman Gibi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Allame - Zaman Gibi Sözleri, Allame - Zaman Gibi Şarkı Sözü, Allame - Zaman Gibi Lyrics, Allame - Zaman Gibi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

AllameAllame Zaman Gibi şarkı sözlerine geçmenden önce Allame hakkında kısaca bilgi;

27 Temmuz 1987, Trabzon doğumludur. Asıl ismi Hamza gül olan rap müzik sanatçısıdır ve şuan Eskişehir’de yaşamaktadır.

Underground ve Battle rap dünyasında Allame ismi ile bilinmektedir.

Allame Zaman Gibi şarkı sözü, Allame Unuttuğun anıların ortasında savruldum sözleri, Allame'nin Yarınlar elimizden uçup gitti.. şarkısı, içinde Tasalar gemi gibi... geçen şarkı ve sözleri vb. aramaların cevabı bu sayfamızda...
Allame - Zaman Gibi Şarkı Sözleri
Damladı gözlerimden bi yardım çığlığı, çağladım acılara isyan..
Sandım ki hep böyle gidecek bu devran; fedai bıraktım zamana..
Yandı dün gibi, karardı gönül, devirdi bir an viranelerde hüsran..
Terk edilmenin burukluğuyla savruldum; ayaklar altı edalar..
Yokluğunu anlamıştı caddeler, bıraktığında şehrimde hüznün..
Yanımda kalmanı ne çok isterdi, bu kentin havasında melekler yürür..
Irak bıraktın o sokakta, durup düşündüm üşür müyüm bu rüzgarda..
Yüzüm hüsranlara pek alışkın değil; alışamadım ya bu koyar bana...
Yandır efkârla bi sigara kesmez, saadeti dumanla gömdüm toprağa..

Nedenini sorma bu gözler ağlamadan önce, büründü kızıllara çoktan...
Kendini yanlızlığın kollarıyla avut resmin bana can yoldaşı..
Her şey senden sonra küstü bana zor cevaplarını hiç sormadığım..
Son defa dönüp baktım, olur ya dönersin, ağır bi sefer yürekteki..
Dili yok ki söylesin bana kaldırımlar; ama titrer kalbim bam teli..
Ardına bak ve delir, eriyene kadar ayrılma, rüyadan farkı sahi olması,
Yok açıklaması, göz yanılsaması dedim ama bomboş sahil...


Unuttuğun anıların ortasında savruldum
Ben o yuttuğum hayallerin olmadığı yerde..
Yarınlar elimizden uçup gitti..

Zaman gibi..


Senin şarkın bu benim değil, emin değildim benimle kal gecemde..
Kapatmam gerekti tüm kapıları, ziyandı hicaz çalar bu defterde..
Yollara sormalı çektiklerini, ayaklarımın esaretiydi gitmen!
Elimi kolumu bağlamıştı yaren! Ağlamak dahi gelmez içimden...
Sana yazdığım ilk sayfa gibi,hiçbir şey eksilmedi, tıpkı dün gibi;
Hatıralarla boğuşmaktan yoruldu yürek..Sevemedim cehennemi..
Ellerimi attığım her yerde bir anın var silemediğim çeken bilir!
Şiirlerimle avuttum kalbimi, anlattığın masallar değil..

Tasalar gemi gibi...

Göz bebeklerinde dalgalarla boğuşma devinimi..
Olmadığın dünya hastane duvarları, sanki bi hastalık epidemik..
Aslen hikayedir, hasret iadesi, mahzeni dertlerin! Ağla bi yad edip..
Miadı dolmuş aşka söz geçmez! Israrla gidenler ah edenlerdir..
Harap edilmiş bi bina dan farkı yok bendin; kalp zan altında..
Uğraşlara gerekte yok, çok sular aktı bu köprünün altından..
Teselli beklemedim, dostlardan gelen sıkma canı yardımsa;
Hayal kurmak kifayetsiz bana,intihar etmeliyim şarkından...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »