Fatih Ürek - Sallaya Sallaya Şarkı Sözleri

Sayfamızda Fatih Ürek - Sallaya Sallaya Sözleri, Fatih Ürek - Sallaya Sallaya Şarkı Sözü, Fatih Ürek - Sallaya Sallaya Lyrics, Fatih Ürek - Sallaya Sallaya Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Fatih ÜrekFatih Ürek - Sallaya Sallaya şarkı sözlerinden önce Fatih Ürek ile ilgili kısa bilgi;

Fatih Ürek, 3 Nisan 1956, Erzurum doğumludur...

Erzurum'da bir sucuk fabrikasında çalışan Şerafettin Ürek'in oğludur. 3 kız kardeşi olan Ürek'in ailesi henüz 1 yaşında iken Bursa'ya taşındı. Genç yaşta ses sanatçısı olmaya karar veren Fatih Ürek bir süre Taylan Gazinosunda çalıştıktan sonra İstanbul'a taşındı.

İlk albümü Yaktı Yaktı'yı Raks Müzik etiketiyle 1993 yılında yayınlayan sanatçı bu albümünde, ilk olarak Bülent Ersoy'un Sefam Olsun albümünde seslendirdiği aynı isimli şarkıya yeni yorumuyla yer vermiş, 1995 yılında çıkardığı Sen İki Gözümsün albümünde pop şarkılarının yanı sırasında klasik şarkılara da yer vermiştir.

2008 yılında adından sıkça söz ettiren Sus albümü ile 13 yıllık bir aranın ardından giriş yapan sanatçı bu albümünde seslendirdiği "Hadi Hadi" ve "Sus" şarkılarıyla müzik listelerinde üst sıralara kadar yükselmiştir. Hayde albümünde "Hayde" ve "Yedi Tepe" şarkılarının düzenlemelerinde Emrah Karaduman ile çalışmıştır.
2016 yılında son olarak Sallaya Sallaya isimli albümünü çıkardı.
Fatih Ürek - Sallaya Sallaya Şarkı Sözleri
Bir Allah bilir
Birde ben bilirim
Neler Çektiğimi

Hesabı kitabı
Vereceği alacağı
Bıraktım arkasını

Dağlara taşlara
Karanlık kuyulara
Attım her şeyimi

Ne sağıma soluma
Ne önüme arkama
Yaşarım inadına

Aşk dediğin şey
Siler gider ezip geçer
Anladım geç olmadan
Hayat şimdi bana güzel

Sallaya sallaya
Oynaya oynaya
Allaya ballaya
Bundan sonra

Bu dünyanın çivisini
Çıkarıpta atmayanı
Satmışım anasını
Bundan sonra

Sallaya sallaya
Oynaya oynaya
Allaya ballaya
Bundan sonra

Bu dünyanın çivisini
Çıkarıpta atmayanı
Satmışım anasını
Bundan sonra, bundan sonra...
Bir Allah bilir
Birde ben bilirim
Neler Çektiğimi

Hesabı kitabı
Vereceği alacağı
Bıraktım arkasını

Dağlara taşlara
Karanlık kuyulara
Attım her şeyimi

Ne sağıma soluma
Ne önüme arkama
Yaşarım inadına

Aşk dediğin şey
Siler gider ezip geçer
Anladım geç olmadan
Hayat şimdi bana güzel

Sallaya sallaya
Oynaya oynaya
Allaya ballaya
Bundan sonra

Bu dünyanın çivisini
Çıkarıpta atmayanı
Satmışım anasını
Bundan sonra

Sallaya sallaya
Oynaya oynaya
Allaya ballaya
Bundan sonra

Bu dünyanın çivisini
Çıkarıpta atmayanı
Satmışım anasını
Bundan sonra, bundan sonra...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »