Çağla - Söyle Arkadaşım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Çağla - Söyle Arkadaşım Sözleri, Çağla - Söyle Arkadaşım Şarkı Sözü, Çağla - Söyle Arkadaşım Lyrics, Çağla - Söyle Arkadaşım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

ÇağlaÇağla - Söyle Arkadaşım şarkı sözleri, Otur birde sen dinle otur be arkadaşım, Çağla - Söyle Arkadaşım Şarkı Sözü, Yazılmamış yanına okunmuyor adım, Çağla - Söyle Arkadaşım Şarkısın Tüm Sözleri, Teselli kar etmiyor aşkın gözü kör
Çağla - Söyle Arkadaşım Şarkı Sözleri
Yine çok dumanlı yine efkarlı başım
Ne kadar zaman geçti hiç oldu yıllarım
Kimlere anlattım kim oldu sırdaşım
Otur birde sen dinle otur be arkadaşım

Yaşayan bilir ancak anlatmak zor
Bir ayrılık bir insana bu kadar mı kor
Ne güzeldi elleri gözleri bir gör
Teselli kar etmiyor aşkın gözü kör

Ben nasıl unuturum söyle arkadaşım
Geçmeye görsün içim baştan yakıyorum
Yazılmamış yanına okunmuyor adım
Öldürmüyor da bu dert hala yaşıyorum

Ben nasıl unuturum söyle arkadaşım
Geçmeye görsün içim baştan yakıyorum
Yazılmamış yanına okunmuyor adım
Öldürmüyor da bu dert sözde yaşıyorum

Yine çok dumanlı yine efkarlı başım
Ne kadar zaman geçti hiç oldu yıllarım
Kimlere anlattım kim oldu sırdaşım
Otur birde sen dinle otur be arkadaşım

Yaşayan bilir ancak anlatmak zor
Bir ayrılık bir insana bu kadar mı kor
Ne güzeldi elleri gözleri bir gör
Teselli kar etmiyor aşkın gözü kör

Ben nasıl unuturum söyle arkadaşım
Geçmeye görsün içim baştan yakıyorum
Yazılmamış yanına okunmuyor adım
Öldürmüyor da bu dert hala yaşıyorum

Ben nasıl unuturum söyle arkadaşım
Geçmeye görsün içim baştan yakıyorum
Yazılmamış yanına okunmuyor adım
Öldürmüyor da bu dert sözde yaşıyorum

Söz: Şebnem Sungur
Müzik: Gökhan Tepe

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »