Tarkan - Sevmekten Kim Usanır Şarkı Sözleri

Sayfamızda Tarkan - Sevmekten Kim Usanır Sözleri, Tarkan - Sevmekten Kim Usanır Şarkı Sözü, Tarkan - Sevmekten Kim Usanır Lyrics, Tarkan - Sevmekten Kim Usanır Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Tarkan Şarkı SözleriTarkan - Sevmekten Kim Usanır şarkı sözlerinden önce Tarkan ile ilgili kısa bilgi;

Tarkan, 17 Ekim 1972 Alzey, Renanya-Palatina, Batı Almanya doğumludur.

Soyadı Tevetoğlu olan Tarkan, 1986'da ailesiyle beraber Türkiye'ye geldi ve müziğe ilgisi çocukluk yıllarında başladı. Lise hayatına başladığı Karamürsel'de ilk müzik eğitimini almaya başladı.

İlerleyen yıllarda ise İstanbul Plak şirketinin sahibi Mehmet Söğütoğlu ile tanışarak şirket ile bir albüm anlaşması imzaladı.

Tarkan, Yine Sensiz adını verdiği ilk stüdyo aIbümünü İstanbul Plak etiketiyle 26 Aralık 1992'de Türkiye'de kaset halinde satışa sundu

Son olarak 2016 yılında Ahde Vefa isimli 13 şarkılık albümünü çıkardı...
Tarkan - Sevmekten Kim Usanır Şarkı Sözleri
Sevmekten kim usanır
Tadına doyum olmaz
Hangi gönül uslanır aaah
Sevenle oyun olmaz

Kaç kere yemin ettim
Kaç gönüle de girdim
Sensiz yapamıyorum aaah
Bak yine geri geldim

Kaç kere yemin ettim
Kaç gönüle de girdim
Sensiz yapamıyorum aaah
Bak yine geri geldim

İster yüzümü güldür
İstersen ağlat beni
Bir gecenin koynundan aaah
Bin geceye at beni

Kaç kere yemin ettim
Kaç gönüle de girdim
Sensiz yapamıyorum aaah
Bak yine geri geldim

Kaç kere yemin ettim aah
Kaç gönüle de girdim
Sensiz yapamıyorum aaah
Bak yine geri geldim

Söz: Hikmet Münir Ebcioğlu
Müzik: Ali Teoman Alpay

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »