Sıla - Günaydın Sevgilim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sıla - Günaydın Sevgilim Sözleri, Sıla - Günaydın Sevgilim Şarkı Sözü, Sıla - Günaydın Sevgilim Lyrics, Sıla - Günaydın Sevgilim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

SılaSıla - Günaydın Sevgilim şarkı sözlerinden önce Sıla ile ilgili kısa bilgi;

Sıla, 17 Haziran 1980 Acıpayam, Denizli, doğumludur...

Şarkıcılığın yanında, söz yazarı ve besteciliğiyle de eleştirmenler tarafından övülmüştür. Sahne eğitimi almaya lise yıllarında başlayan Sıla, Bilgi Üniversitesi'nde caz eğitimi aldıktan sonra Uzun Yıllar Kenan Doğulu'ya vokalistlik yaptı...

Pek çok Tv kanalı, radyo ve dergiler tarafından, En iyi şarkı, En iyi albüm, En iyi sanatçı, En iyi beste gibi dallarda ödülleri bulunmaktadır...

2016 yılında Mürekkep isimli bir albüm daha çıkardı.
Sıla - Günaydın Sevgilim Şarkı Sözleri

Aşk tutamayacaksan
Bana söz verme tanırım kendimi
Zor baş eder
Aramızda kalsın çok vakit saydım
Eğitilmiyor kalp gitti mi gider

Gönül niyette bana aciI şifaIar
Günaydın sevgilim nasıIdı rüyaIar
Beni de gördün mü yoksa bir tek
Bende mi film gibi o rüyalar

Gönül niyette bana acil şifalar
Günaydın sevgilim nasıldı rüyalar
Beni de gördün mü yoksa bir tek
Bende mi film gibi o rüyalar
O rüyalar… Günaydın

Ah itirafı güç itirazı yük
Söyledim gitti aşığım körkütük
Ne yaşadıysam dün bu bin misli
Hazırlan kalbim şimdi öldük

Gönül niyette bana acil şifalar
Günaydın sevgilim nasıldı rüyalar
Beni de gördün mü yoksa bir tek
Bende mi film gibi o rüyalar

Gönül niyette bana acil şifalar
Günaydın sevgilim nasıldı rüyalar
Beni de gördün mü yoksa bir tek
Bende mi film gibi o rüyalar
O rüyalar… Günaydın

Gönül niyette bana acil şifalar
Günaydın sevgilim nasıldı rüyalar
Beni de gördün mü yoksa bir tek
Bende mi film gibi o rüyalar
O rüyalar… Günaydın
Günaydın… O rüyalar…

Söz: Sıla Gençoğlu

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »