Sıla - Bırak Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sıla - Bırak Sözleri, Sıla - Bırak Şarkı Sözü, Sıla - Bırak Lyrics, Sıla - Bırak Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

SılaSıla - Bırak şarkı sözlerinden önce Sıla ile ilgili kısa bilgi;

Sıla, 17 Haziran 1980 Acıpayam, Denizli, doğumludur...

Şarkıcılığın yanında, söz yazarı ve besteciliğiyle de eleştirmenler tarafından övülmüştür. Sahne eğitimi almaya lise yıllarında başlayan Sıla, Bilgi Üniversitesi'nde caz eğitimi aldıktan sonra Uzun Yıllar Kenan Doğulu'ya vokalistlik yaptı...

Pek çok Tv kanalı, radyo ve dergiler tarafından, En iyi şarkı, En iyi albüm, En iyi sanatçı, En iyi beste gibi dallarda ödülleri bulunmaktadır...

2016 yılında Mürekkep isimli bir albüm daha çıkardı.
Sıla - Bırak Şarkı Sözleri
Duyuyor musun adımlarını
Uykuma sapIıyor gece mahmuzlarını
Uyuyor musun uyan diyor
Hafife alıyor gece kanatlarımı

Sapı mercan kanIı hançer
Anadan üryan yatırır mermer
Şah damarda ihtimaller
Öl de ölmem uyandır beni rüyadan

Savurma fırtınamda halime bırak
Eyleme beni benden ötelere at
Dilenme nefesimi hevesim kırık
Eyleme beni benden öteye bırak

Savurma fırtınamda halime bırak
Eyleme beni benden ötelere at
Dilenme nefesimi hevesim kırık
Eyleme beni benden öteye bırak

Tam ensemde savaş gibi
Niye o kadar uzun öleIim ki

Sapı mercan kanlı hançer
Anadan üryan yatırır mermer
Şah damarda ihtimaller
Öl de ölmem uyandır beni rüyadan

Savurma fırtınamda halime bırak
Eyleme beni benden ötelere at
Dilenme nefesimi hevesim kırık
Eyleme beni benden öteye bırak

Savurma fırtınamda halime bırak
Eyleme beni benden ötelere at
Dilenme nefesimi hevesim kırık
Eyleme beni benden öteye bırak

Biliyor musun zemheri gece
Seni aldattım defalarca gündüzlerle ödeştik

Söz: Sıla Gençoğlu

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »