Sertab Erener - Tek Başıma Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sertab Erener - Tek Başıma Sözleri, Sertab Erener - Tek Başıma Şarkı Sözü, Sertab Erener - Tek Başıma Lyrics, Sertab Erener - Tek Başıma Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Sertab Erener Şarkı SözleriSertab Erener - Tek Başıma şarkı sözlerinden önce Sertab Erener ile ilgili kısa bilgi;

2016 yılında Kırık Kalpler isimli albüm çıkaran Sertab Erener, 4 Aralık 1964 İstanbul doğumludur. Türk şarkıcı, şarkı sözü yazarı, besteci ve prodüktörüdür.

1992'de Sezen Aksu'nun desteği ile ilk stüdyo albümü Sakin Ol'u çıkarmıştır.

Sertap Erener, Doksanlar Türkçe Pop denincei ilk akla gelen sanatçılardandır.1995'te, ilk kez düzenlenen Kral TV Video Müzik Ödülleri'nden En İyi Pop Kadın Sanatçı kategorisinde ödül almaya hak kazanmıştır.

2003'ün ilk aylarında, Türkiye'yi Letonya'nın başkenti Riga'da düzenlenecek olan 2003 Eurovision Şarkı Yarışması'nda temsil etmiş ve birinci olmuştur.
Sertab Erener - Tek Başıma Şarkı Sözleri
Hatalarım oldu günahlarım da
Zaferlerim oldu bozgunlarım da
Ne yaptıysam yaptım şu hayatta
Tek başıma…Tek başıma

Terk ettiğim oldu sevdiklerimden
Üzdüğüm oldu değer verdiklerimden
Vazgeçmedim doğru bildiklerimden
Azaldım bu yüzden hep bu yüzden

Çok kırılsam da eğilmedim
Söndü derlerken ben alevlendim
Düşsem gecenin en karanlığına
Yeni sabahlara doğmayı da bilirim

Tek başıma…Tek başıma
Tek başıma… Tek başıma
Tek başıma… Tek başıma
Tek…Tek başıma

Hatalarım oldu günahlarım da
Zaferlerim oldu bozgunlarım da
Ne yaptıysam yaptım şu hayatta
Tek başıma… Tek başıma

Çok kırılsam da eğilmedim
Söndü derlerken ben aIevlendim
Düşsem gecenin en karanlığına
Yeni sabahlara doğmayı da bilirim

Tek başıma…Tek başıma
Tek başıma… Tek başıma
Tek başıma… Tek başıma
Tek… Tek başıma

Tek başıma…Tek başıma
Tek başıma… Tek başıma
Tek başıma… Tek başıma
Tek… Tek başıma

Söz - Müzik: Ersel Serdarlı

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »