Sertab Erener - Aşk Beni Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sertab Erener - Aşk Beni Sözleri, Sertab Erener - Aşk Beni Şarkı Sözü, Sertab Erener - Aşk Beni Lyrics, Sertab Erener - Aşk Beni Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Sertab Erener Şarkı SözleriSertab Erener - Aşk Beni şarkı sözlerinden önce Sertab Erener ile ilgili kısa bilgi;

2016 yılında Kırık Kalpler isimli albüm çıkaran Sertab Erener, 4 Aralık 1964 İstanbul doğumludur. Türk şarkıcı, şarkı sözü yazarı, besteci ve prodüktörüdür.

1992'de Sezen Aksu'nun desteği ile ilk stüdyo albümü Sakin Ol'u çıkarmıştır.

Sertap Erener, Doksanlar Türkçe Pop denincei ilk akla gelen sanatçılardandır.1995'te, ilk kez düzenlenen Kral TV Video Müzik Ödülleri'nden En İyi Pop Kadın Sanatçı kategorisinde ödül almaya hak kazanmıştır.

2003'ün ilk aylarında, Türkiye'yi Letonya'nın başkenti Riga'da düzenlenecek olan 2003 Eurovision Şarkı Yarışması'nda temsil etmiş ve birinci olmuştur.
Sertab Erener - Aşk Beni Şarkı Sözleri

Aşk bir hikayedir aldananlar bilir
Teselli edecek her söz eskidir
Beni yalnız aşkın elleri bilir

Hayallerim suya arzularım taşa
Gerçekler yalana dönüşür ezilir
Beni yalnız aşkın kendisi bilir

Durmadan süründürür aşk beni aşk beni
Rüzgarıyla döndürür aşk beni aşk beni
Kavga eder yargılar aşk beni aşk beni
Hep senden yana koyar aşk beni aşk beni

Aşk bir rekabettir sevenler yenilir
Gerçekler yalana dönüşür ezilir
Beni yalnız aşkın kendisi bilir

Hayallerim suya arzularım taşa
Gerçekler yalana dönüşür ezilir
Beni yalnız aşkın kendisi bilir

Durmadan süründürür aşk beni aşk beni
Rüzgarıyla döndürür aşk beni aşk beni
Kavga eder yargılar aşk beni aşk beni
Hep senden yana koyar aşk beni aşk beni

Düşler kurdum yarına kaldı
Umutlarım yaralı şimdi
Düşler kurdum yarına kaldı
Umutlarım yaralı

Durmadan süründürür aşk beni aşk beni
Rüzgarıyla döndürür aşk beni aşk beni
Kavga eder yargılar aşk beni aşk beni
Hep senden yana koyar aşk beni aşk beni

Söz - Müzik: Yıldız Tilbe

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »