Serdar Ortaç - Sultan Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdar Ortaç - Sultan Sözleri, Serdar Ortaç - Sultan Şarkı Sözü, Serdar Ortaç - Sultan Lyrics, Serdar Ortaç - Sultan Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdar Ortaç Şarkı SözleriSerdar Ortaç - Sultan şarkı sözlerinden önce Serdar Ortaç ile ilgili kısa bilgi;

2016 yılında Gıybet isimli yeni bir albüm çıkaran Serdar Ortaç, 16 Şubat 1970, İstanbul doğumludur...

1993 senesinde İstanbul'da özel radyolarda program yapımcısı ve sunucu olarak çalıştı. Programlarını dinleyen bir plak yapımcısı tarafından Raks müzik şirketi ile anlaşma yapması teklif edildi. Böylelikle o güne kadar yazdığı şarkılarını, kendi sesi ile seslendirme şansını yakaladı ve ilk albümünü yaptı.

17 Ağustos 1994'te ilk albümü Aşk İçin ile müzik dünyasına adım attı.

Serdar Ortaç sadece kendi albümlerine yaptığı şarkılarla değil diğer sanatçılara verdiği şarkılarıyla da 15 yıldır müzik gündeminde ve Beste Fabrikası olarak anılmaktadır. Serdar Ortaç 2015 yılının Mayıs ayında yayınladığı Çek Elini kalbimden albümü şarkıları sizlerle.
Serdar Ortaç - Sultan Şarkı Sözleri
Bak bir varmış yokmuş
Masallar ne doğru yazmış

Bak bir varmış yokmuş
Masallar ne doğru yazmış
Değişen bir şey yok hayatımda
Bir tek sensin

Herkes aptal yine sen haklı
Kimden aldın bu zehir aklı
Bendeki peygamber sabrı sebebi sensin

İki lafıma bakar seni rezil etmesi
İçim hiç elvermiyor ama kesin gitmesi
Çözüm seni terk etmesi

Sevgili çok bana rağbet var
Düşmanım olma kıyamet var
Kendini sultana benzetme
Senden büyük Allah var

Sevgili çok bana rağbet var
Düşmanım olma kıyamet var
Kendini sultana benzetme
Bana bir sürü yakışan var

Bak bir varmış yokmuş
Masallar ne doğru yazmış
Değişen bir şey yok hayatımda
Bir tek sensin

Herkes aptal yine sen haklı
Kimden aldın bu zehir aklı
Bendeki peygamber sabrı sebebi sensin

İki lafıma bakar seni rezil etmesi
İçim hiç elvermiyor ama kesin gitmesi
Çözüm seni terk etmesi

Sevgili çok bana rağbet var
Düşmanım olma kıyamet var
Kendini sultana benzetme
Senden büyük Allah var

Sevgili çok bana rağbet var
Düşmanım olma kıyamet var
Kendini sultana benzetme
Bana bir sürü yakışan var

Sevgili çok bana rağbet var
Sevgili çok bana rağbet var

Sevgili çok bana rağbet var
Düşmanım olma kıyamet var
Kendini sultana benzetme
Senden büyük Allah var

Sevgili çok bana rağbet var
Düşmanım olma kıyamet var
Kendini sultana benzetme
Bana bir sürü yakışan var

Söz - Müzik: Serdar Ortaç

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »