Serdar Ortaç - Çakal Şarkı Sözleri

Sayfamızda Serdar Ortaç - Çakal Sözleri, Serdar Ortaç - Çakal Şarkı Sözü, Serdar Ortaç - Çakal Lyrics, Serdar Ortaç - Çakal Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Serdar Ortaç Şarkı SözleriSerdar Ortaç - Çakal şarkı sözlerinden önce Serdar Ortaç ile ilgili kısa bilgi;

2016 yılında Gıybet isimli yeni bir albüm çıkaran Serdar Ortaç, 16 Şubat 1970, İstanbul doğumludur...

1993 senesinde İstanbul'da özel radyolarda program yapımcısı ve sunucu olarak çalıştı. Programlarını dinleyen bir plak yapımcısı tarafından Raks müzik şirketi ile anlaşma yapması teklif edildi. Böylelikle o güne kadar yazdığı şarkılarını, kendi sesi ile seslendirme şansını yakaladı ve ilk albümünü yaptı.

17 Ağustos 1994'te ilk albümü Aşk İçin ile müzik dünyasına adım attı.

Serdar Ortaç sadece kendi albümlerine yaptığı şarkılarla değil diğer sanatçılara verdiği şarkılarıyla da 15 yıldır müzik gündeminde ve Beste Fabrikası olarak anılmaktadır. Serdar Ortaç 2015 yılının Mayıs ayında yayınladığı Çek Elini kalbimden albümü şarkıları sizlerle.
Serdar Ortaç - Çakal Şarkı Sözleri
Sakın beni bitti sanma
Bu gözler ne yanışlar yanılışlar görmüştü
Aldanıp da korktu sanma
Senin gibi çakallar hep sözünden dönmüştü

Ne kadar acım varsa önümde
Kaderime yaz yaşarım çekinme
Hakkım helal inan ki ne dilerse
Ona ver ver Allah’ım ver

Yıksın düşündüğüm iyi fikirleri
Yaksın bana ait olan resimleri
Kopsun zaten tutunamaz kendileri
Keyfine baksın… Keyfine baksın

Yıksın düşündüğüm iyi fikirleri
Yaksın bana ait olan resimleri
Kopsun zaten tutunamaz kendileri
Keyfine baksın… Keyfine baksın

Sakın beni bitti sanma
Bu gözler ne yanışlar yanılışlar görmüştü
Aldanıp da korktu sanma
Senin gibi çakallar hep sözünden dönmüştü

Ne kadar acım varsa önümde
Kaderime yaz yaşarım çekinme
Hakkım helal inan ki ne dilerse
Ona ver ver Allah’ım ver

Yıksın düşündüğüm iyi fikirleri
Yaksın bana ait olan resimleri
Kopsun zaten tutunamaz kendileri
Keyfine baksın

Yıksın düşündüğüm iyi fikirleri
Yaksın bana ait olan resimleri
Kopsun zaten tutunamaz kendileri
Keyfine baksın

Yıksın düşündüğüm iyi fikirleri
Yaksın bana ait olan resimleri
Kopsun zaten tutunamaz kendileri
Keyfine baksın

Yıksın düşündüğüm iyi fikirleri
Yaksın bana ait olan resimleri
Kopsun zaten tutunamaz kendileri
Keyfine baksın… Keyfine baksın

Söz - Müzik: Tan Taşçı

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »