Rafet El Roman - Mecnun Şarkı Sözleri

Sayfamızda Rafet El Roman - Mecnun Sözleri, Rafet El Roman - Mecnun Şarkı Sözü, Rafet El Roman - Mecnun Lyrics, Rafet El Roman - Mecnun Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Rafet El Roman Şarkı SözleriRafet El Roman - Mecnun şarkı sözlerinden önce Rafet El Roman ile ilgili kısa bilgi;

Rafet El Roman, 25 Ağustos 1968, Uzunköprü Ömerbey köyünde doğmuştur...

Kimliğinde 'Yaşdut' olarak yer alan soy adını, Almanya'da verdiği 4 yıllık hukuk mücadelesi sonucunda 'El Roman' olarak değiştirdi.

İlk albümü 1995 yılında Gençliğin Gözyaşı olarak çıkardı.

1999 yılında Propaganda adlı film ile sinema dünyasına adımını atmıştır.

2016 yılında ise Mecnun isimli yeni bir albüm daha çıkardı.
Rafet El Roman - Mecnun Şarkı Sözleri
Sonbahar döküyor yapraklarını artık
Sır gibi saklasa ne olur ne değişir
Eninde sonunda hüzne dönüşür her şey

İlahi aşk dedim Mecnun gibi sevdim
Bir şehir bin şiir kül oldu görmedin
Ermiş oluyor da insan bu yolda kavuşamıyor

Bir umuda tutunup bazen kader deyip
Kaç kere aldanıp derde düşüp ağladık
İnsan en çok da aşka inanıyor

Zor kalsam da gitsem de olmuyor
Çok sevdim seni ben canım yanıyor
Zor yalanlar ayrılıklar arasında
Her bir şeyin adı şimdi unutmak mı oldu Leyla

İlahi aşk dedim Mecnun gibi sevdim
Bir şehir bin şiir kül oldu görmedin
Ermiş oluyor da insan bu yolda kavuşamıyor

Bir umuda tutunup bazen kader deyip
Kaç kere aldanıp derde düşüp ağladık
İnsan en çok da aşka inanıyor

Zor kalsam da gitsem de olmuyor
Çok sevdim seni ben canım yanıyor
Zor yalanlar ayrılıklar arasında
Her bir şeyin adı şimdi unutmak mı oldu Leyla

Söz: Rafet El Roman
Müzik: Rafet El Roman - Can Sanıbelli

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »