Murat Boz - Bir Dünya Şarkı Sözleri

Sayfamızda Murat Boz - Bir Dünya Sözleri, Murat Boz - Bir Dünya Şarkı Sözü, Murat Boz - Bir Dünya Lyrics, Murat Boz - Bir Dünya Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Murat Boz Şarkı SözleriMurat Boz - Bir Dünya şarkı sözlerinden önce Murat Boz ile ilgili kısa bilgi;

Murat Boz , 7 Mart 1980, Karadeniz Ereğli, Zonguldak doğumludur...

İlk ve orta öğrenimini, burada tamamladı ve daha sonra İstanbul'a yerleşti.

Tarkan başta olmak üzere pek çok sanatçıya vokalistlik yapan Murat Bozu'un, 2006 yılında çıkardığı, Nil Karaibrahimgil tarafından yazılıp bestelenen "Aşkı Bulamam Ben" single, kariyerinin başlangıcıdır.

O Ses Türkiye programının 2011-14 yılları arasında yayınlanan ilk üç sezonunda jüri üyeliğide yapan sanatçı, ilk sezonun kazananı oldu. Yine jüri üyeliği yaptığı diğer bir yarışma programı ise (2014) Yetenek Sizsiniz Türkiye'dir.

Son olarak 2016 yılında Janti isimli albümünü çıkardı.
Murat Boz - Bir Dünya Şarkı Sözleri
Yok bizden hiçbir şey olmaz
Demedik mi diyemedik mi?
Ne oldu en son şimdi birbirimizi eledik mi?
Elemedik mi?

Hem inandım hem bulandım
Yalanlarından ben utandım
Nasıl değişebileceğini sandım?

Yolun düşerse bile uğrama
Belki bir dünya kırgınım sana
Sen beni bıraktın ya
Ağlamayı da bırak ağlama

Yolun düşerse bile uğrama
Belki bir dünya kırgınım sana
Sen beni bıraktın ya
Ağlamayı da bırak ağlama

Yok bizden hiçbir şey olmaz
Demedik mi diyemedik mi?
Ne oldu en son şimdi birbirimizi eledik mi?
Elemedik mi?

Hem inandım hem bulandım
Yalanlarından ben utandım
Nasıl değişebileceğini sandım?

Yolun düşerse bile uğrama
Belki bir dünya kırgınım sana
Sen beni bıraktın ya
Ağlamayı da bırak ağlama

Yolun düşerse bile uğrama
Belki bir dünya kırgınım sana
Sen beni bıraktın ya
Ağlamayı da bırak ağlama

Yolun düşerse bile uğrama
Belki bir dünya kırgınım sana
Sen beni bıraktın ya
Ağlamayı da bırak ağlama

Yolun düşerse bile uğrama
Belki bir dünya kırgınım sana
Sen beni bıraktın ya
Ağlamayı da bırak ağlama

Söz - Müzik: Soner Sarıkabadayı

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »