Kibariye - Arada Bir Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kibariye - Arada Bir Sözleri, Kibariye - Arada Bir Şarkı Sözü, Kibariye - Arada Bir Lyrics, Kibariye - Arada Bir Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kibariye Kibariye - Arada Bir şarkı sözlerinden önce Kibariye hakkında kısaca bilgi;

Asıl adı Bahriye Tokmak olan Kibariye, 10 Ağustos 1960, Manisa doğumludur.

Ailesi pamuk ve tütün toplayıcılığı ile geçinen Kibariye, ilk önce Manisa Akhisar, ardındanda İzmir gazinolarında sahne aldı. Muzaffer Özpınar aracılığı ile İstanbul Stardust gazinosunda sahne almaya başlayınca şöhretin önü iyice açıldı.

1981 yılından 2016 yılına kadar sürekli albüm çıkaran sanatçının ilk albümü Kimbilir, 2016 yılı itibariyle son albümü ise Seni Çok Seviyorum isimli single çalışmasıdır...
Kibariye - Arada Bir Şarkı Sözleri
Kıyamam ağlama
Karaları bağlama
Geçer bu da geçer
Umuduna darılma

İnsanız, arada bir
Dengemiz şaşabilir
Akıl başa dönünce
Yine sevgiye eğilir

Arada bir ben de
Kadere küsüyorum
Esip savurup
Mangalda kül bırakmıyorum

Arada bir bile bile
Aşkı üzüyorum
Yeniliyorum kendime
Kabul ediyorum

Yanıyorum dostlar
Şu sıralar efkârım var
İçimde mahzun şimdi
Hüzünlü, acılı şarkılar

Bir damlayım okyanusunda
Kum tanesiyim kıyında
Unutma ki bu gönül
Divanen aslında

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »